Kingdom Hearts Wiki
Advertisement

Miasto Zmierzchu to spokojne miasteczko z wiecznie panującym zachodem słońca, jest również światem, z którego pochodzi Roxas

Sceneria[]

Miasto Zmierzchu to miejski świat z wiecznie panującym zmierzchem, składa się z miasta, od którego bierze swoją nazwę, otoczonego zielonymi wzgórzami. Miasto jest duże i wybudowane wzdłuż góry; w najwyższej części znajduje się stacja i wieża zegarowa będąca znakiem rozpoznawczym miasta. Niżej znajduje się centrum z dużą liczbą sklepów. Miasto składa się z dużych domów szeregowych w stylu barokowym XX wieku, głównie jasnobrązowych / pomarańczowych, zaś podziemia przecinają kanały ściekowe.

W Mieście miejsce ma coroczny Turniej Walki Struggle, który odbywa się na specjalnym ringu. Poza miastem znajduje się niewielki las prowadzący do antycznej i opuszczonej Posiadłości. Kolej, która jest głównym środkiem transportu w tym świecie, wykracza również poza granice miasteczka, co może wskazywać na obecność jeszcze innego miasta. Pewna za to jest obecność szkoły i plaży nad morzem.

W drugiej odsłonie świat ten, dzięki magii Yen Sida, jest połączony z Tajemniczą Wieżą. Nomura tworząc ten świat inspirował się Salzburgiem leżącym w Austrii z filmu The Sound of Music z 1965 roku.

Advertisement