FANDOM

Naminé KHII

Naminé

Naminé to "Nobody" Kairi , która ma moc manipulowania wspomnieniami Sory i osobom jemu bliskim. Pojawia się w Kingdom Hearts: Chain of Memories, Kingdom Hearts 358/2 days, Kingdom Hearts II, Kingdom Hearts Coded, Kingdom Hearts Dream Drop Distance i w Kingdom Hearts 3 Re:Mind. Posiada wspomnienia Kairi.

Kingdom HeartsEdytuj

Gdy Sora za pomocą Keyblade'a Ansema uwalnia serce Kairi oraz innych Księżniczek Czystego Serca w Castle Oblivion rodzi się Naminē, którą następnie znajduje Organizacja XIII.

Kingdom Hearts: Chain of MemoriesEdytuj

Gdy Sora zmierza do Castle Oblivion, Naminē jest zmuszona przez Marluxie i Larxene do zmieniania wspomnień Sory pod groźba zamknięcia w zamku na zawsze. Powoli usuwa wspomnienia Sory i jego przyjaciół, zamieniając je nowymi, przez co Sora zaczyna wierzyć, że Naminē jest dla niego kimś bardzo ważnym. Jest przekonany, że jest jego przyjaciółką o której zapomniał, mimo, że jej nigdy wcześniej nie spotkał. Pod wpływem Larxene wypowiada jej imię. Marluxia chce sprawić by Sora poddał się manipulacji po to aby stając się marionetką pod kontrolą Naminē, pomóc mu obalić lidera Organizacji XIII - Xemnasa.