FANDOM

Kingdom Hearts Birty by Sleep gra stworzona na konsole PSP (Playstation Portable). Jednak gra została przeniesiona na PS3 i powstało Kingdom Hearts 2.5 remix z Kingdom Hearts II Final Mix i Kingdom Hearts Birth by Sleep. Ta część jest 10 lat przez wydarzeniami z pierwszej części.

Fabuła Edytuj

Pewnego razu byłi sobie: Terra, Ventus (w skrócie Ven) i Aqua ,których łączyła wielka przyjaźń. Wszyscy są uczniami Mistrza Eraquesa. Aqua i Terra startują w egzaminie na Keyblade Mastera. Aqua wygrywa a Master Xehnort brat Eraquesa dostrzega w nim coś co może przydać mu się w jego mrocznym planie. Razem ze swoim uczniem Vanitasem, który powstał z ciemności serca Ventusa podążają za bohaterami. Jednak trójka cały czas się poszukuje, wierzą w magię przyjaźni. Następuję wielka bitwa ,w której cała trójka kończy marnie:

Terra - Xehnort opuszcza swoje ciało i wstępuje w ciało Terry tworząc Terranorta. Wola Terry ląduje do Lingering Will jego pancerza. Terra zabija się gdy jego serce w czasie walki z Aquą próbuje resztami woli uratować przyjaciółkę. Ląduję do Realm of Darkness ale Aqua go ratuję.

Ventus - Vanitas ,który chce stworzyć z Ventusem legendarny x-blade łączy się z Ventusem. Jednak Ventus pokonuję Vanitasa przez co jego serce jest wyczyszczone. Aqua przenosi go do Castle Oblivion gdzie ma się przebudzić.

Aqua - Po walce z Vanitasem ,który zawładnął ciało Ventusa odsyła Ventus do Castle Oblivion. Sama idzie walczyć z Terranortem po czym ratuję go z Realm of Darkness. Sama tam ląduję i przebywa tam aż znajduję Ansema The Wise ,który też tam utknął. Okazuję się ,że gdy go znalazła skończyło się Kingdom Hearts II.

SECRET EPISODE Edytuj

Historia opowiada o Aqua ,która przemierza Realm of Darkness. Możemy ją sterować oraz walczymy z bossem Heartlessem. Potem dociera do Ansema The Wisa i rozmawia z nim. Zauważa tam ona Castle of Dreams ,ponieważ światy są pochłaniane przez ciemność (w KH znikały gwiazdy) i czekają na ratunek ze strony Sory.

Rozgrywka Edytuj

Ta odsłona jest bardziej RPG ,ponieważ mamy unikalne menu ataków. Każdy atak ma inny czas inną siłę. Można je kupić u Moogla u którego już nie ma syntezy. Syntezować jakby możemy mieszając komendy walk i dodając do nich kryształy.

Światy Edytuj

Sekretni bossowie Edytuj

Sekretnymi bossami jest Vanitas oraz Young Xehnort.