Kingdom Hearts HD 2.8
Final Chapter Prologue
Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue Logo KHHDFCP.png
キングダムハーツ HD 2.8 ファイナルチャプタープロローグ
Kingudamu Hātsu HD 2.8 Fainaru Chaputā Purorōgu
Kehittäjä Square Enix
Publisher(s) Japan Square Enix
Julkaisu päivät Japan January 12, 2017
Flag of the United States.png/Flag of Canada.png January 24, 2017
Europe January 24, 2017
Millaiseen Console action role-playing game
Peli tilaa Single player
Luokituksiin ESRB: E10+
PEGI: 12+
Käyttöympäristöt PlayStation 4

Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue, joka on tyylitelty nimellä Kingdom Hearts HD II.8 Final Chapter Prologue , koostuu kolmesta Kingdom Hearts otsikot ovat seuranneet Kingdom Hearts HD 1.5 ReMIX ja Kingdom Hearts HD 2.5 ReMIX. Nimikkeissä on HD-grafiikka ja ne koostuvat remasteroidusta versiosta Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance, välittömästä jatko-osuudesta Kingdom Hearts Birth by Sleep animoitu sivukartoitus Kingdom Hearts χ.[1] Peli julkaistiin Japanissa 12. tammikuuta 2017[2] ja julkaistiin ympäri maailmaa 24. tammikuuta 2017.[3] and was released worldwide on January 24, 2017.[4]

Sisällys[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]

Kingdom Hearts Dream Drop Distance HD[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]

Kingdom Hearts Dream Drop Distance HD on päivitetty versio Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance, jossa on uudistettu taistelujärjestelmä ja parannettu grafiikka.[5] Reality Shift ja Flick Rush voidaan nyt suorittaa PlayStation 4 -ohjaimen kautta, ja uusia Dream Eater on lisätty, kuten Catanuki.[6][7]

Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep -A fragmentary passage-[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]

Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep -A fragmentary passage- kertoo tarinan Aqua: n matkasta Realm of Darkness, joka johtaa Kingdom Hearts III[1]. Suoritettu kokonaan Unreal Engine 4: ssä ja Kingdom Shader, se kestää niin kauan kuin se vie päähän sarjan pelin yhdestä maailmasta.[5]

Kingdom Hearts χ Back Cover[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]

Kingdom Hearts χ Back Cover on 80 minuutin [8] elokuva, joka on tehty täysin Unreal Engine 4: ssä ja Kingdom Shader. Se kertoo Kingdom Hearts χ tarinan Foreteller: n näkökulmasta.[5]

Triviaa[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]

Kingdom Hearts 2.8 insert jossa väärä julkaisupäivä.

  • Final Fantasy XV: n julkaisuihin on lisätty Kingdom Hearts 2.8 Final Chapter Prologue -eriste. Jotkut lisäosista sisälsivät kuitenkin alkuperäisen joulukuun 2016 julkaisupäivän, joka oli viivästynyt.

Galleria[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]

Pakkausteksti

Huomautukset ja viitteet[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]

External links[muokkaa | muokkaa wikitekstiä]