FANDOM

(In progress)
Hierdie artikel is geredigeer deur Pain88Message. (Time stamp: 13.Nov 2019)
Voeg bekende inligting van Young Xehanort's Keyblade by die artikel.

Young Xehanort se Keyblade is 'n sleutelhanger vir Master Xehanort se Keyblade, wat verskyn in Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance en Kingdom Hearts III.

GebruikEdit

Nadat Mickey Mouse 'n Stopza-betowering gebruik, om Riku te help, om Sora uit Xehanort se Organisasie XIII te red, neutraliseer Master Xehanort se bewussyn die magiese betowering tydelik, wat Young Xehanort tydelik die vermoë gee om sy Keyblade te lei, hoewel hy net met hierdie spesiale sleutelhanger dit doen. Riku verslaan hom egter en stuur hom terug.

OntwerpEdit

Young Xehanort se Keyblade meng ontwerpelemente van sowel Xehanort as Terra, Ventus en Aqua se No Names.

Die Keyblade lyk aansienlik soos Terra, Ventus en Aqua se No Name, deurdat dit oorwegend in verskillende blou skakerings gekleur is en versier is met fyn, spitsvormige vorms. Die punt is volgens 'n stophorlosie gemodelleer, terwyl die tande diamantvormige spyker is wat met 'n swart webstruktuur verbind is, soortgelyk aan die ontwerp aan die voet van die boonste spits van Memory's Skyscraper. Die Sleutelhanger deel die tydstema wat in die lem voorgestel word, met 'n uurglas as token daarvan. Die skag lyk soos Young Xehanort se eteriese lemme, net soos die lem met sy neon soos gloed.

Die Keyblade bevat ook kenmerke van Master Xehanort se No Name, soos die demoniese vlerke aan die begin van die skag, die horing van die leeu aan die punt soortgelyk aan die bokhoof op die ander Keyblade en die Gazing Eye.

GalleryEdit

Sien ookEdit

Eksterne skakelsEdit