FANDOM

Yoggy Ram

Yoggy Ram (Spirit) KH3D

Yoggy Ram (Nightmare) KH3D

Yoggy Ram (Rare) KH3D

DreamEater Nightmare and Spirit Combination KH3D
Katakana ヤギホーン
Romaji Yagi Hōn
Japanese Yagi Horn
Tipe Spirit Dream Eater
Nightmare Dream Eater
Tuis Wêreld Traverse Town
La Cité des Cloches
Symphony of Sorcery
Spel Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance
Variations
Cyber Yog

Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance

Reports entry
What do rams do? They ram you. Real talk: nobody rams like a ram does. Better wait for an opening!

Recipe entry
What do rams do? They ram things. Real talk: nobody rams like a ram does.

1

2

'N Yoggy Ram is 'n droom eter wat verskyn in Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance. Sy Gees-weergawe word verkry via sintese, terwyl sy Nagmerrie-weergawe gevind kan word in Traverse Town, La Cité des Cloches, en Symphony of Sorcery, en in Prankster's Paradise in 'n portaal. Sy skaars weergawe kan gevind word in The Grid in 'n spesiale portaal.

Wanneer die gees weergawe verslaan word, verlaat sy agter die droomfragment Vibrant Fantasy. Sy skakel aanval is Whirling Bronco.

VoorkomsEdit

Die Yoggy Ram is 'n medium-grootte, bok-achtige Dream Eater. Die Yoggy Ram se Japannese en Engelse name kom van Yagi (やぎ), Die Japannese woord vir bok.

Gees

As 'n Gees het dit twee groot, kleurvolle horingvormige horings wat van geel tot rooi tot blou, op sy kop, sowel as 'n korter oranje horing wat uit 'n soortgelyke kleur bont in die middel van sy voorkop is. Dit het dun oë, wat kleur verander, afhangende van sy ingesteldheid, 'n grys neus en 'n swart mond. Dit het 'n ruige, wit, liggroen en ligblou maanhare wat die voorkant van sy lyf dek, en 'n kort, soortgelyke "baard" op sy ken. Dit het 'n wit lyf wat kleur kan verander met verfpistole, met 'n rooi-pienk spiraal aan die basis van elkeen van sy bene en 'n soortgelyke rooi-pienk merk wat oor sy rug loop. Die Gees Droom Eater simbool kan op sy rug, naby sy agterpote gesien word. Dit het 'n kort, groen en blou borselagtige stert, en die punte van sy hoewe is pers en blou.

Nagmerrie

As 'n nagmerrie het dit twee groot, kleurvolle horingvormige horings wat van geel tot bruin op sy kop vloei, sowel as 'n korter pers en limoen-horing wat uit 'n soortgelyke kleur bont in die middel van sy voorkop is. Dit het rooi oë, 'n swart neus en 'n swart mond. Dit het 'n ruige, wit, grys en pers maanhare wat die voorkant van sy lyf dek, en 'n kort, soortgelyke "baard" op sy ken. Dit het 'n swart lyf, met 'n persblou spiraal aan die basis van elkeen van sy bene en 'n soortgelyke persblou merk wat oor sy rug loop. Die Nightmare Dream Eater simbool kan op sy rug, naby sy agterpote gesien word. Dit het 'n kort, pers borselagtige stert, en die punte van sy hoewe is geel en bruin.

Skaars

As 'n skaars nagmerrie het dit twee groot, kleurvolle horingvormige horings wat van geel tot bruin op sy kop vloei, sowel as 'n korter pers en limoen-horing wat uit 'n soortgelyke kleur bont in die middel van sy voorkop is. Dit het rooi oë, 'n swart neus en 'n swart mond. Dit het 'n ruige, wit, grys en pers maanhare wat die voorkant van sy lyf dek, en 'n kort, soortgelyke "baard" op sy ken. Dit het 'n gloeiende blou en groen lyf, met 'n persblou spiraal aan die basis van elkeen van sy bene en 'n soortgelyke persblou merk wat oor sy rug loop. Die Nightmare Dream Eater simbool kan op sy rug, naby sy agterpote gesien word. Dit het 'n kort, pers borselagtige stert, en die punte van sy hoewe is geel en bruin.

StrategieEdit

Die element van hierdie droom eter is vuur, so hy vrees magiese aanvalle gebaseer op die element ys. Sy stryd gedrag stem ooreen met dié van 'n bok of as hy kwaad is met dié van 'n Steenbok.

VermoënsEdit

VermoëskoppelingEdit

Yoggy Ram se Prys lys
Icon Attack KHBBS
Fire Windmill
Icon Magic KHBBS
Fire
Icon Magic KHBBS
Fira
Icon Magic KHBBS
Firaga
Icon Magic KHBBS
Esuna
Stats Ability Icon KH3D
HP Boost
Stats Ability Icon KH3D
Fire Boost
Stats Ability Icon KH3D
Defense Boost
Stats Ability Icon KH3D
Defense Boost
Stats Ability Icon KH3D
Fire Screen
Stats Ability Icon KH3D
Fire Screen
Stats Ability Icon KH3D
Fire Screen
Stats Ability Icon KH3D
Fire Screen
Stats Ability Icon KH3D
Fire Screen
Stats Ability Icon KH3D
Bind Block
Support Ability Icon KH3D
Treasure Magnet

AanvalleEdit

Naam Element Vlak Ingesteldheid
P T L J
Yoggy HookPhysical1
Yoggy SlicePhysical1
Yoggy StrikePhysical1
Hindquarter KickPhysical1
Yoggy FireFire1
Yoggy BurstFire1
Yoggy SonicPhysical1
Esuna1
Protect10
Shell1
Regen22
Combo Assist15
Spirit Roar5

Naam Element Vlak Ingesteldheid
P[1] T[1] L[1] J[1]
Yoggy FlurryPhysical130%20%5%40%
Yoggy StrikePhysical130%15%45%
Hindquarter KickPhysical130%15%6%30%
Yoggy FireFire110%35%28%10%
Yoggy SonicPhysical1 15%16%20%
Mega FlareFire1Gevorderde opdrag

Formules vir die sinteseEdit

Riku kan die Yoggy Ram formule in 'n skatkis by die Tweede Distrik in Traverse Town vind. Die Yoggy Ram kan geskep word deur vyf verskillende formules.

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Ingestelheid: P=Powerhouse, T=Trailblazer, L=Leader, J=Jumper

Eksterne skakelsEdit