FANDOM

Wretched Witch
Wretched Witch KHX
Katakana ウィッチボマー
Romaji Witchi Bomā
Japanese Witch Bomber
Tipe Emblem Heartless
Tuis Wêreld Dwarf Woodlands
Daybreak Town
Olympus Coliseum
Spel Kingdom Hearts χ

Kingdom Hearts Unchained χ

A wily witch wielding potent poison apples as weapons. Using special attacks with healing capabilities is recommended.

1

2

Die Wretched Witch (in Afrikaans Ellendige heks) is 'n Embleem hartelose wat in Kingdom Hearts χ [chi] gevind word.[1][2] Sy is die baas in Dwerg Woodlands.

VoorkomsEdit

Die ellendige Heks lyk soos die koningin wanneer sy haarself as 'n ou vrou vermom. Hul klere bestaan uit 'n groot rooi hoed, 'n pers rok met 'n wit soen en 'n mandjie blou rooi appels wat as hul bomme optree. Aan die kant van die mandjie is die embleem van die Hartelose. Haar vel het 'n blou kleur en in haar regterhand hou sy 'n bom met 'n lont wat lyk soos 'n gekeurde appel.

StatistiekEdit

Kingdom Hearts χ algemene
LV AP HP EXP LUX Munny Kaarte Plek UCX Typ
44412100001500770040000-Dwarf WoodlandsMagic Gem KHX
Towerkuns

StorieEdit

Kingdom Hearts χ [chi]Edit

Wanneer die Speler en die Sewe Dwerge die Koningin op die Kloof vertrek, probeer sy die ellendige Heks gebruik om hulle te stop.

  1. In 2016 het sy verskyn as 'n teenstander tydens die Coliseum Quests/August, Coliseum Quests/October en tydens die Coliseum Quests/April 2018.
  2. In November 2017 verskyn sy as 'n teenstander in die Hades Cup Round 10/15 en in die Hades Cup Round 11/15.

Eksterne skakelsEdit