FANDOM

(Oop)
Voeg bekende inligting van Woody by die artikel.

Woody
Woody KHIII

"'Woody soos hy verskyn in Kingdom Hearts III"
Somebody Emblem
Katakana ウッディ・プライド

Romaji Uddi Puraido

Skuilnaam Woody Pride

Tipe Somebody

Stem akteurs (Ja:) Kōji Tsujitani
(En:) Jim Hanks

Home Wêreld Toy Box

Rol Bondgenoot

Oorsprong Toy Story

Speletjie Kingdom Hearts III

Woody

Kingdom Hearts Unchained χ
Toy Story (1995)
A cowboy "action figure" who leads his fellow toys bravely.
Kingdom Hearts III
Toy Story (1995)

Andy's treasured toy cowboy and the de facto leader of the other toys. He took the initiative in getting to the bottom of their strange new circumstances.

"As die ou iets te doen gehad het met ons vriende wat verdwyn, dan is hy ook ons ​​probleem."
—Woody, besluit om Sora te help

Woody is 'n karakter van die wêreld Toy Box wat gevind word in Kingdom Hearts III. Hy is oorspronklik uit die Disney/Pixar-rolprent Toy Story van 1995.

Woody is 'n speelding wat gebaseer is op 'n Toy Box Sheriff, wat in besit van 'n seun genaamd Andy is, en hy is 'n groeplid vir Sora in Kingdom Hearts III.

OntwikkelingEdit

Unused Woody Summon Model KHIIFM

Onvoltooide Woody Pride model van Kingdom Hearts II

Die dokument wat na Buena Vista gewys word, bevat planne vir 'n wêreld wat gebaseer is op Toy Story in die oorspronklike Kingdom Hearts. Vir Kingdom Hearts II is 'n model van Woody Pride en Buzz Lightyear geskep vir 'n soortgelyke doel, maar volgens die reeks se regisseur Tetsuya Nomura was daar nooit 'n kans om hulle aan Disney voor te lê sodat die idee geskrap is nie.[1] Beide die wêreld en die karakters het uiteindelik hul verskyning in Kingdom Hearts III as groeplede in Toy Box.

VerskyningEdit

Woody is 'n dun ragdoll-styl speelgoed met 'n plastiekkop, hande en stewels. Hy het ligte vel, bruin oë en bruin hare, waaroor hy 'n bruin plastiek-cowboyhoed dra. Hy dra 'n rooi-patroon geel hemp met gevoude manchetten en silwer knoppies onder 'n swart en wit koei vel vest, waarop sy sheriff badge vasgemaak word. Hy dra donkerblou denimbroek met 'n bruin gordel en geweerhulster, gestuuk met 'n ovulêre bruin gespe, en bruin stewels met tan spurs. Om sy nek, dra hy 'n gebonde rooi serp, op sy rug, 'n wit ring waarop 'n trek koord is aangeheg. Wat hom opvallend is, is dat sy elmboë baie plat is, net soos sy kniegewrigte, wat saam gestik word.

PersoonlikheidEdit

StorielynEdit

Kingdom Hearts IIIEdit

VaardighedeEdit

Kingdom Hearts IIIEdit

OorsprongEdit

Woody verskyn eers in 1995, in Pixar se eerste speelfilm Toy Story, uitgespreek deur Tom Hanks, en het sedertdien in sy sequels verskyn, asook verskeie televisiekosse en kortbroek. Buite die rolprent word hy deur Tom Hanks se broer, Jim Hanks, uitgespreek.

In die 1995-film is Woody die geliefde gunsteling speelding van 'n seun genaamd Andy. Wanneer Andy vir sy verjaarsdag 'n Buzz Lightyear-aksiefiguur ontvang en begin om meer tyd daaraan te spandeer as met Woody, word Woody jaloers en vrese word hy vervang deur die Space Ranger-speelgoed. Hy probeer Buzz van Andy verberg, en in die proses kry hy hulle verlore en behoort nou aan Sid, die speeldingmoordenaar wat langsaan bly. By Sid se huis gee Woody uiteindelik sy onduidelikheid oor Buzz aan en ontwikkel 'n vriendskap tussen die twee. Hulle werk saam om Sid te ontsnap en kan terugkeer na Andy voordat hulle verlaat as hy na 'n nuwe huis beweeg.

  1. Multiplayer.it onderhoudvoerder: "Toy Story het uiteindelik in Kingdom Hearts III aangekom, maar elemente wat verband hou met die film van Pixar is reeds gestig in beide Kingdom Hearts en Kingdom Hearts II-kode. Kan jy ons vertel hoekom hulle uiteindelik nie in daardie speletjies ingevoeg is nie?" / Tetsuya Nomura: "Ek wou altyd Toy Story in Kingdom Hearts hê, en ek het reeds gehoop om 'n wêreld wat daarop gebaseer is, in die eerste hoofstuk in te voeg. Om hierdie rede het ek ons ​​personeel gevra om iets te skep wat verband hou met Toy Story , as ons die OK van die Disney kon kry. Ongelukkig is daar geen moontlikheid aan ons gegee nie en dus het die idee nooit in die ontwikkelingsfase ingegaan nie." Vertaling verskaf deur Yoshirai@KH13.com

Eksterne skakelsEdit