FANDOM

Wily Bandit
Wily Bandit KHX
Katakana ワイリーバンディット
Romaji Wairī Banditto
Tipe Emblem Heartless
Tuis Wêreld Agrabah
Daybreak Town
Spel Kingdom Hearts χ
Variations
Bandit
Red Bandit
Swordsman

Kingdom Hearts Unchained χ

The number above the monster gets smaller as you attack. Once it reaches 0, watch out! Don't let this conniving crook rob you of your HP!

1

2

Die Wily Bandit (in Afrikaans Listige Bandiet) is 'n Embleem hartelose wat in Kingdom Hearts χ verskyn en tree op as die eerste baas teenstanders van Agrabah.[1]

VoorkomsEdit

Die Wily Bandit lyk soos die Rooi Bandiet uit sy habitus. Soos hy is hy ook swartskerms en het die heldergeel oë wat kenmerkend van die hartelose is. Hy is aangetrek in 'n Oosterse kostuum, wat bestaan uit 'n skarlaken harembroek en 'n donkerblou hemp. Daaroor dra hy 'n donker pers moue vest, wat wit aan die kante geborduur is. As 'n skoene dra hy oosterse pantoffels met 'n geboë bokant. Die kleurspektrum van sy pantoffels bestaan uit verskillende blou skakerings. As hoofdrag dra hy 'n soort tulband, wat bestaan uit wit verbande, wat verskeie kere om die kop gewond is en ook die onderkant van sy gesig bedek en 'n skattekis vol juwele en pêrels, wat hy bo-op sy kop dra. Op sy bors is die swart en rooi embleem van die Hartelose. As 'n wapenrusting dra hy 'n oosterse scimitar van dieselfde soort as die Bandit, behalwe dat hy 'n goue handwag het en die lem op sy skerp kant, witblauw en dan in 'n donkerder blou kleure beweeg. Dit is ook opvallend dat hy op die lyf hang met robies, juwele, goue juweliersware en goue krale.

StatistiekEdit

Kingdom Hearts χ algemene
LV AP HP EXP LUX Munny Kaarte Plek UCX Typ
7771199680080092250-AgrabahSpeed Gem KHX
Spoed

StorieEdit

Kingdom Hearts χ [chi]Edit

Die Wily Bandit verskyn in Agrabah, wat Aladdin in een van die strate van die plein geteister het, maar voordat iets sleg gebeur het, verskyn die Speler en slaan hom om te red Aladdin te red. Later verdwyn hierdie Hartelose.

StrategieEdit

  1. In Kingdom Hearts Unchained χ / Kingdom Hearts Union χ, verskyn hy in 2017 as 'n teenstander in die soeke Rid Agrabah of Heartless, die enigste soeke in die 31ste High Score Challenge Event.

Eksterne skakelsEdit