Hierdie artikel handel oor die Hartelose.
Jy kan kyk Saïx's Claymore.
latest?cb=20130731205729&path-prefix=de Artikel Status: Hierdie artikel is Onder Konstruksie.

(Oop)
Rede vir redigering: Voeg bekende inligting van Kingdom Hearts Union χ by die artikel.

User Pain88 (Sandra Ws) Porträt.jpg

Werewolf

Kingdom Hearts Union χ
This beast's bite is worse than its bark! It has high HP and strength, so be prepared for a long battle.

The number above the beast gets smaller as you attack. Once it reaches 0, watch out! Don't let it shred you to pieces or you'll be howling in pain!

Die Werewolf (in Afrikaans Weerwolf) is 'n Embleem hartelose wat verskyn in Kingdom Hearts Union χ. Dit is 'n herhalende baas in kasteel van drome.[1][2]

Voorkoms[edit | edit source]

Die Werewolf lyk in sy voorkoms soos 'n reusagtige wolf. Sy pels is meestal in blou kleure gekleur. Sommige dele van hom, veral die maanhare, sy flanke en sy stert is witgrys en sy pote rooierig gekleur. Hy het die tipiese heldergeel oë van die hartelose. Die embleem van die Heartless is bo-op sy skouer. Hy dra ook twee metaalarmbande met gebreekte kettings aan sy voorpote.

Storie[edit | edit source]

Kingdom Hearts Union χ[edit | edit source]

Nadat die Goeie fee dit vir Cinderella moontlik gemaak het om na die prins se bal te gaan deur 'n rok en 'n wa vir haar op te tower, verskyn die weerwolf Heartless kort daarna. Hy word aangetrokke tot Cinderella se suiwer hart en hy gaan soek na die wa en haar. Die speler sien dit raak en volg die instruksies van sy Chirithy. Hy haal hom verskeie kere in, en 'n geveg begin, maar die weerwolf ontsnap elke keer totdat hulle die paleis bereik. Die speler slaag egter daarin om die weerwolf in die tuine van die paleis te stop en hom te verslaan en sodoende Cinderella en die hofbal te red.

Strategie[edit | edit source]

Die sterkte en HP is hoog van die weerwolf. As die speler hom aansienlik beskadig in sy aanvalle, kan hy teenaanvalle doen. Daar is 'n toonbank bokant die weerwolf en sodra dit nul bereik het, moet u voorbereid wees op 'n teenaanval.

Kommentaar en verwysings[edit | edit source]

  1. In November 2017 het hy weer as 'n teenstander tydens die Coliseum Quests verskyn.
  2. Tydens die Boss Time Attack Event! in 2018 keer hy terug as 'n teenstander in die (Power) Time Trial Challenge.

Eksterne skakels[edit | edit source]