FANDOM

  • Wedge

Wedge
Wedge KHII

"Wedge soos hy in Kingdom Hearts II verskyn"
Somebody Emblem
Katakana ウェッジ

Romaji Wejji

Engelse naam Wedge

Tipe Somebody

Home Wêreld Radiant Garden

Rol Neutrale

Oorsprong Final Fantasy VII

Speletjie Kingdom Hearts II

Wedge is 'n inwoner van die wêreld Radiant Garden en verskyn in Kingdom Hearts II. Hy is 'n verkoopsman in 'n winkel vir wapens items.

VerskyningEdit

Wedge is in Kingdom Hearts II van sy verskyning hier, 'n slanke jong man. Hy het 'n ligte vel. Hy dra kort bruin hare, met twee groot stringe wat vorentoe val en 'n deel van sy voorkop bedek. Hy het groot donker pers oë met 'n swart leerling. Sy neus is lank en 'n bietjie wyd. Sy lippe is bleek en 'n bietjie smaller. As 'n klere dra hy 'n donkergroen langmouhemp en 'n kortmou-sweater met rits en hoë kraag. Hierdie hemp is geel van die nek tot by die middelste borskas en tot olyfgroen getinte. Elke turkoois getinte strook is 'n addisionele versiering op die onderste mou. In die onderste gedeelte van die hemp is twee aangehekke sakke met 'n geel klittenbandsluiting. Hy dra ook 'n beige gekleurde langbroek en twee donkerblou skoene met swart sole en rooi velcro.

StorielynEdit

Kingdom Hearts IIEdit

Wedge koop en verkoop goedere aan Sora en sy vriende Donald en Goofy.

Uitgebreide besonderhedeEdit

OorsprongEdit

Wedge is 'n herhalende karakter, wat dikwels saam met Biggs uit die Final Fantasy-reeks saamgevoeg word. Sy eerste verskyning in die reeks was in Final Fantasy VI, hoewel die inkarnasie van Wedge wat vir die Kingdom Hearts-reeks gebruik word, die een is van Final Fantasy VII.

Eksterne skakelsEdit