FANDOM

(Oop)
Voeg bekende inligting van Water Core by die artikel.

Water Core
Water Core KH0.2
'N Water Core soos sy verskyn in Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep -A fragmentary passage-
Katakana ウォーターコア
Romaji Wōtā Koa
Tipe Pureblood Heartless
Tuis Wêreld Realm of Darkness
Olimpus
Speletjies Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep -A fragmentary passage-
Kingdom Hearts III
Variations
Flame Core
Earth Core

Kingdom Hearts III

Hit these sopping scoundrels while they're coated in water and they'll only teleport away. That's your cue to bring the magical heat; a Fire spell will evaporate that shield in no time.

Don't get caught out in their rain, or you'll come down with the extremely annoying cloud status.

1

2

Die Water Core is 'n Pureblood hartelose wat in Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep -A fragmentary passage- en Kingdom Hearts III voorkom.

VoorkomsEdit

'N Water Core is 'n Heartless wat in die lug bly, danksy 'n paar klein vlerke van donker kleur, wat dit aan die sye van sy lyf het. Hierdie vyand het 'n groot mond. Dit is hoofsaaklik van blou kleur, met die uitsondering van sy oë dat hulle, soos die groot meerderheid van die Heartless, geel is. In die onderste deel word dit gevorm deur 'n soort tentakels van water.

StrategieEdit

Wanneer Aqua omring word deur 'n waterborrel, is dit die beste om magie te gebruik om die weerstand te breek. Aangesien dit 'n waterelement is, werk nie met Fire daaraan nie. Dit kan met Thunder ontplof en gevries word met Blizzard, maar dit neem 'n paar skote van een van die twee om 'n Water Core dood te maak.

Ander verskyningsEdit

Kingdom Hearts IIIEdit

In die E3 2015 Trailer, Water Cores aanval Sora, Donald en Goofy in Mount Olympus.

GalleryEdit

Eksterne skakelsEdit