FANDOM

(In progress)
Hierdie artikel is geredigeer deur Pain88Message. (Time stamp: 19.Sep 2019)
Voeg bekende inligting van Wargoyle by die artikel.

Wargoyle

Wargoyle (Sora's Side) KH3D

Wargoyle (Riku's Side) KH3D

DreamEaterBoss Symbol - Dream Eater (Nightmare)
Katakana バレットガゴイル
Romaji Baretto Gagoiru
Japanese Bullet Gargoyle
Tipe Nightmare Dream Eater
Tuis Wêreld La Cité des Cloches
Traverse Town
Spel Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance
Music1
Majestic Wings
Majestic Wings KH3D
UNTAMABLE
UNTAMABLE KH3D

Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance

Float like a butterfly, sting like a gargoyle. This fiend can do serious damage from a distance, or swoop in for a one-two wallop with its twin hammers.

1

2

Die Wargoyle is 'n Droom Eter wat verskyn in Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance. Dit dien as 'n baas in die La Cité des Cloches in Sora en Riku se storie.

In La Cité des Cloches kan hy later deur Sora en Riku in 'n geheime portaal gevind word en weer geveg word. Tydens Sora se tweede besoek aan Traverse Town is hy weer 'n teenstander vir hom.

VoorkomsEdit

Hierdie droom eter is soortgelyk aan 'n gargoyle van sy algehele voorkoms. Soos met Barrett Wallace in Final Fantasy VII, so het die Wargoyle op sy arms, gemonteerde wapens waarmee hy veg. Die Engelse naam is 'n Woord kombinasie van die woorde "war (oorlog)" en "gargoyle".

Sy liggaam is meestal donker pers van kleur, met sy ore en voete wat eindig met 'n helderder pers. Sy gesig is gekenmerk deur 'n geel kakebeen en rooi wange. Sy geweer arms is helder skakerings van blou met pers en geel hoogtepunte, en hulle word in magenta-kettings toegedraai. Dit het 'n sweepagtige stert van reënboogstrepe, wat eindig in 'n halfsirkelvormige lem wat 'n hol gedeelte het wat 'n simbool van verborge Mickey vorm.

Op Riku se Weergawe het dit vlerke wat lyk soos die pragtige gebrandskilderde vensters van Notre Dame. Die Nightmare Dream Eater Embleem is op die voorkant van kleurvolle, bandagtige bande om sy middel.

StorielynEdit

StrategieEdit

AanvalleEdit

Sora

Riku

VideosEdit

Wargoyle (Sora) (Kingdom Hearts Dream Drop Distance HD) Wargoyle (Riku) (Kingdom Hearts Dream Drop Distance HD)

Eksterne skakelsEdit