FANDOM

  • Wallace

Wallace
Wallace KHII

"Wallace soos hy in Kingdom Hearts II verskyn"
Somebody Emblem
Katakana ウォーレス

Romaji Wōresu

Engelse naam Wallace

Tipe Somebody

Home Wêreld TwilightTown

Rol Neutrale

Oorsprong Final Fantasy VII

Speletjie Kingdom Hearts II

Wallace is 'n inwoner van die wêreld Twilight Town, wat in Kingdom Hearts II verskyn. Hy is 'n verkoopsman in 'n wapenwinkel in Twilight Town.

VerskyningEdit

Wallace het 'n statuur, wat stewig en baie sterk is. Sy vel is lig. Sy harige arms is lank en baie gespierd, maar sy bene lyk nogal kort, maar ook baie kragtig. Hy dra kort, jet-swart hare. Sy wenkbroue is van dieselfde kleur en baie volumineus. Sy oë het ook 'n swart kleur en is ook groot met hom. Sy neus is wyd en hy het 'n swart puntige baard op sy ken. As 'n klere dra hy 'n wit kortmouhemp en 'n bruin mouwlose baadjie oor dit, wat met vier geel knoppies geknoop is. Vir hierdie dra hy 'n ligte blou broek en burgundy skoene.

StorielynEdit

Kingdom Hearts IIEdit

In die werklike Twilight Town koop en verkoop Wallace goedere aan Sora en sy groep.

In die virtuele Twilight Town, is hy teenwoordig as 'n digitale kopie van homself en werk as 'n verkoopsman in 'n wapenwinkel. Tydens die Struggle Toernooi kan hy gesien word in die skare van toeskouers, maar soos die res van die toeskouers aan die begin van die toernooi word hy geïmmobiliseer deur Nobodys waarin hulle tyd bevries nie. Hy behoort aan diegene wat Roxas toejuig ná die oorwinning teen Setzer. Twee dae later sal die virtuele weergawe van Wallace uitgevee word, wat saamval met die virtuele Twilight Town.

Uitgebreide besonderhedeEdit

  • Wallace het geen inskrywing in die verslag van Jiminy se dagboek.

OorsprongEdit

Wallace is vernoem na Barret Wallace, 'n speelbare karakter van Final Fantasy VII, waar hy 'n leier was van 'n eco-rebel-groep genaamd AVALANCHE.

Eksterne skakelsEdit