FANDOM

(Oop)
Rede vir redigering: Voeg voorheen bekende inligting van Kingdom Hearts χ by die artikel.
Die laaste redigering was:
09.09.2018

Kingdom Hearts Unchained χ

This support-type Heartless heals and boosts the defenses of its allies. Be wary if it appears with more formidable foes.

1

2

Die Violet Waltz is 'n Emblem Heartless wat in Kingdom Hearts χ verskyn het. Die eienaardigheid van hierdie Heartless is dat dit slegs tydens bestraffende missies voorkom.[1]

VoorkomsEdit

'N Violet Waltz, met sy naam, het 'n gladde, koniese, violette lyf met 'n Heartless-embleem wat op sy bors aangeblaas is. Dit dra ook 'n koniese, donker violet hoed met 'n kronkelende rand en 'n gekrulde punt. Soos baie Heartless, het die Violet Waltz gloeiende geel oë. Die oënskynlik nuttelose voete sport drie klein, dun tone.

Soos die meeste van die ander Heartless in sy familie, bestaan die Violet Waltz se naam uit 'n kleur—in hierdie geval, violet— en 'n musikale term—in hierdie geval 'n wals, wat 'n balsaal en volksdans is, wat gewoonlik in pare in 3/4 tyd gedans word, hoofsaaklik in 'n geslote posisie.

StatistiekEdit

Kingdom Hearts χ
Kingdom Hearts χ algemene
LV AP HP EXP LUX Munny Kaarte Plek UCX Typ
2011400035011125-Beast's CastleMagic Gem KHX
Towerkuns
Dark Corridor Trials
LV HP Telling LUX Munny Skaars beloning
2263001010?
Event
LV AP HP EXP LUX Munny Kaarte Event UCX Typ
10
444
4
15
5228
176000
40
95
1
4
300
1200
236
318
Punitive missionsX
Geen tipe

StrategieEdit

  1. Hy het ook verskyn tydens de Dark Corridor Trials, die belangrikste eindspel inhoud van Kingdom Hearts χ, as 'n teenstander vir die Speler.

Eksterne skakelsEdit