FANDOM

(In progress)
Hierdie artikel is geredigeer deur Pain88Message. (Time stamp: 14.Nov 2019)
Voeg bekende inligting van Victory Line by die artikel.

Die Victory Line (afrikaans.: Oorwinnings lyn) is 'n sleutelhanger vir Terra's, Ventus's en Aqua se sleutel-swaarde wat in Kingdom Hearts Birth by Sleep verskyn.

Terra, Ventus en Aqua kry hierdie sleutel-swaard nadat hulle die mini-spel Rumble Racing voltooi het.

OntwerpEdit

Die skag van die Victory Line lyk soos 'n lang, oranje en rooi kloktoring. Terra het die langste weergawe van die Keyblade, wat vyf verdiepings uitbeeld in plaas van Ventus en Aqua se vier. 'N Groot goue sleutel-draaier spring uit die pienk dak van die kloktoring en vorm die tande van die Keyblade. Die basis van die lem dra 'n geel Mickey-simbool in 'n blou sirkel. Twee geruite vlae is aan weerskante van hierdie sirkel aanwesig. Die handwag en handvatsel lyk soos die geboue in die Raceway-omgewing van Disney Town, en sportblou dakke met wit kolomme. Die sleutelhanger het drie groot, sirkelvormige skakels en 'n goue medalje omhul met 'n ander verborge Mickey as token daarvan.

Die naam van die Victory Line verwys na die wenstreep van 'n resies, spesifiek 'n Rumble Racing-baan. Die Japannese naam, "Winning Medallion", verwys na die medalje wat die oorwinnaar van 'n wedren kan wen, asook die token op die Victory Line-sleutelhanger.

GalleryEdit

Eksterne skakelsEdit