FANDOM

(Oop)
Voeg bekende inligting van Vanellope by die artikel.

Vanellope
Sandra W Pain88 Skaterdress(5)

"♥♥Geen foto beskikbaar op die oomblik nie. "Ek wil ook 'n renjaer word." —Sandra Ws Pain88"
Somebody Emblem
Skuilnaam Vanellope von Schweetz

Tipe Somebody

Home Wêreld Candy Kingdom
Game Central Station

Rol Bondgenoot

Oorsprong Wreck-It Ralph

Speletjie Kingdom Hearts Union χ

"My naam is Vanellope, lekker om jou te ontmoet!
Ek kan lyk klein, maar ek is 'n racer deur bloed!
"

Vanellope is 'n karakter uit Candy Kingdom in Kingdom Hearts Union χ.[1] Sy is oorspronklik van Disney se Wreck-It Ralph.

VerskyningEdit

Vanellope is 'n klein dogtertjie met swart, lekkergoed bedekte hare, groot hazel oë, en 'n mooi ligte vel. Sy dra 'n mintgroen hoodie, twee nie paspens leggins, en swart skoene.

StorielynEdit

Kingdom Hearts Union χEdit

Vanellope vind Ralph se heldemedalje tydens die crash-landing van Ralph in Candy Kingdom en neem dit na homself. Sy beskou dit as 'n muntstuk en hoop om toegang tot die Sugar Rush-wedloop te kry om haar droom as 'n renjaer te verwesenlik. As gevolg van 'n glitch, bestuur sy nie aan die suiker woud verlaat nie, maar aangesien sy onbeheers terug teleporteer. Sy ontmoet dan die speler wat op soek is na Ralph en die Cy-Bug. Sy verklaar aan die speler hul begeerte om aan die Sugar Rush deel te neem en vra hulp van die speler.

VaardighedeEdit

Vanellope het die vermoë om binne en buite die bestaan ​​te teleporteer, maar sy kan dit nie beheer nie.

GalleryEdit

OorsprongEdit

Vanellope von Schweetz verskyn vir die eerste keer in Disney se 2012-film Wreck-It Ralph, uitgespreek deur Sarah Silverman. Sy was oorspronklik die prinses van die resiespeletjie Sugar Rush totdat Turbo, 'n skelm karakter uit die spel TurboTime, haar troon oorval en haar onderwerpe se herinneringe aan haar uitgevee het en haar tot 'n glitch gebring het. Desondanks poog Vanellope om 'n regte jaer te word.

In die film ontmoet sy Wreck-It Ralph nadat hy in Sugar Rush neergestort het en sy steel sy medalje om toegang tot die Nightly Roster Race te kry en 'n racer te word. Alhoewel hy haar aanvanklik agtervolg omdat hy sy medalje gesteel het, simpatiseer hy gou haar droom om 'n jaer te word en help haar om dit te vervul. Turbo se manipulasie dwing Ralph egter om haar kart, en daarmee saam haar vriendskap, te vernietig in ruil vir die medalje. Ralph ontdek uiteindelik dat Vanellope is bedoel om 'n deel van die spel wees, en versoen met haar. Sy neem deel aan die Nightly Roster Race, waar sy beheer oor haar glitching en ontdek die waarheid oor Turbo se aanmatigende winste. Na Turbo se dood herwin Vanellope haar regmatige plek as heerser oor Sugar Rush, hoewel sy besluit om in die plek daarvan president te word en haar glipvermoë behou.

  1. Sy verskyn tydens die Candy Kingdom Quests 911-915 November van 2019.

Eksterne skakelsEdit