FANDOM

(In progress)
Hierdie artikel is geredigeer deur Pain88Message. (Time stamp: 21.Nov 2019)
Voeg bekende inligting van Umbrella by die artikel.

Kingdom Hearts 358/2 Days
Umbrella
Umbrella KHD
"Dit lyk baie bekend..."
Token
Umbrella Keychain KHD
Katakana アンブレラ
Rōmaji Amburera
Statistiek
Sterkte Verdediging
Base Eenheid Ultima Base Eenheid
+40 +1 +60 +0 +1
Towerkuns Krit koers Krit Bonus
Base Eenheid Base Eenheid Base Eenheid
+0 +1 +0 +1 +4 +1
Vermoëns
1: Offensive Block
Verkry
Casual Gear ② (Roxas/Xion)

Die Umbrella is 'n grap sleutelhanger vir die sleutel-swaarde van Roxas en Xion wat in Kingdom Hearts 358/2 Days verskyn.

OntwerpEdit

Die Umbrella, getrou aan sy naam, lyk soos 'n wit sambreel met 'n swart bopunt en handvatsel. Die wapen is bedoel om aan die punt van die sambreel vasgehou te word, met die geboë handvatsel wat as die "tande" optree. Die sleutelhanger token is 'n liggroen slak met 'n blou dop.

Die Umbrella is 'n herhalende grapwapen in die samestelling van Final Fantasy VII. Dit word deur Aerith in Final Fantasy VII gebruik, en dit word deur Zack Fair in strandverwante missies in Crisis Core -Final Fantasy VII- gebruik.

Speletjie meganikaEdit

Die grondkombinasie begin met 'n skuins vertikale skuins staking vanaf die regterbeen, gevolg deur dieselfde skuins staking van die linkerbeen en eindig met 'n draaiende skuins staking. Die lug kombinasie bestaan ​​uit vorentoe, met 'n hoek leun, 'n draaiende skuins staking van die regterkant af doen, en eindig met die speler wat in die teenoorgestelde rigting leun en dieselfde draai-skuins staking uitoefen, behalwe van links.

GalleryEdit

Eksterne skakelsEdit