FANDOM

(In progress)
Hierdie artikel is geredigeer deur Pain88Message. (Time stamp: 14.Des 2019)
Voeg bekende inligting van Tyranto Rex by die artikel.

Tyranto Rex

Tyranto Rex (Spirit) KH3D

Tyranto Rex (Nightmare) KH3D

Tyranto Rex (Rare) KH3D

DreamEater Nightmare and Spirit Combination KH3D
Katakana ボウクンレックス
Romaji Boukun Rekkusu
Japanese Boukun Rex
Tipe Spirit Dream Eater
Nightmare Dream Eater
Tuis Wêreld Country of the Musketeers
Spel Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance
Variations
Skelterwild

Music1
Shrouding Dark Cloud
Lêer:Shrouding Dark Cloud KHBBS.ogg

Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance

Reports entry
The second-or-possibly-first most vicious Dream Eater out there. Put it on ice before it puts you in a tough spot.

Recipe entry
The second-or-possibly-first most vicious Dream Eater out there. A must-have, but keep it away from ice! ‎

1

2

Tyranto Rex
Tyranto Rex (Nightmare) KH3D
DreamEater Symbol - Dream Eater (Nightmare)
Katakana ボウクンレックス
Romaji Boukun Rekkusu
Japanese Boukun Rex
Tipe Nightmare Dream Eater
Tuis Wêreld Country of the Musketeers

1

2

'N Tyranto Rex is 'n droom eter wat verskyn in Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance. Sy Gees-weergawe word verkry via sintese, terwyl sy Nagmerrie-weergawe gevind kan word in Country of the Musketeers, en in Country of the Musketeers (spesiale portaal) en The World That Never Was in 'n spesiale portaal.

Sy Reuse nagmerrie weergawe kan gevind word in Country of the Musketeers tydens 'n gebeurtenis.

Wanneer die gees weergawe verslaan word, verlaat sy agter die droomfragment Savage Fantasy. Sy skakel aanval is Flame Raid.

VoorkomsEdit

Die Tyranto Rex is 'n groot wese wat lyk soos 'n Tyrannosaurus Rex. Die donkerbruin gesig word aangevul deur 'n groot perskakebeen wat met baie tande gevul is, terwyl die Dream Eater-embleem bo-op sy kop gesien kan word. Twee groot pienk horings agtige projeksies steek uit die bokant van die kop.

Die Tyranto Rex het 'n groot bruin lyf met 'n oranje streep aan die kant. Dit het 'n blou maag, en op sy skouers het dit turkoois pers riwwe. Op sy bene is vier kolletjies, van ligblou tot pers, en dit het groot pienk en pers kloue aan die einde van sy voete en hande, wat bruin en blou is. Die groot stert het kleurvolle, lemagtige riwwe.

"Bōkun" (暴君) beteken "tiran" in Japannees. Sy naam is 'n woordspeling op Tyrannosaurus Rex, wat beteken "tiran akkedis koning".

StorielynEdit

By Sora se besoek aan die Land van die Musketiers, ontmoet hy die Tyranto Rex. Hy is besig om 'n buckboard te betree waarin prinses Minnie is. Maar die buckboard is beskerm deur Sora, Micky, Donald en Goofy. Nadat die Tyranto Rex daarin geslaag het om Micky en Donald van die buckboard af te klop, vertel hy Sora om met hom te veg. Maar hy word deur Sora verslaan.

StrategieEdit

Gedurende die stryd kan die speler die knoppie ButtonY druk om die vuur van die Tyranto Rex te blokkeer en dit terug te gooi op die Tyranto Rex. Nog 'n aanval van die Tyranto Rex is 'n skok of 'n rammaanval waarin hy na die buckboard hardloop. Hierdie aanval kan geblokkeer word deur blokke sowel as teenaanvalle. Soos sy HP begin afneem, begin dit om luggeelte te begin wat Sora kan stamp en stun. As hierdie stormaanval nie afgewend word nie, sal Tyranto Rex enige skade op die buckboard en Sora toedien.

VermoënsEdit

VermoëskoppelingEdit

AanvalleEdit

Naam Element Vlak Ingesteldheid
T R M F

Formules vir die sinteseEdit

Eksterne skakelsEdit