FANDOM

(Oop)
Rede vir redigering: Hierdie artikel The Final World is aan die gang.
Benodig hersien instellings en gebiede; Sluit die stryd teen die Lich en enige ander besonderhede rakende die finale wêreld in.

"Daar is niks verder as dit."
Chirithy, na Sora

The Final World (afrikaans: Die finale wêreld) is 'n oorspronklike wêreld in Kingdom Hearts III.

Instellings en gebiedeEdit

Die finale wêreld bestaan ​​uit 'n uitgestrekte see en lug wat skynbaar uit te reik tot oneindig. Dieper in die ryk lê 'n labirint wat bestaan ​​uit 'n menigte kristallyne blokkies en pilare wat in die lug hang van wat 'n Euklidiese 3-torus blyk te wees, sodanig dat die struktuur val, dit val in die struktuur af. Deur die gloeiende blokkies te slaan, is dit moontlik om die struktuur te draai.

Volgens Chirithy is die finale wêreld die rand van die werklikheid net voor 'n hart ophou bestaan, en so is dit nader aan die Stasie van Ontwaking en die sfeer van slaap. Diegene wat droom en/of die stasie besoek, kry die geleentheid om 'n blik op The Final World te kry, soos Sora doen wanneer hy sy reis begin. In die algemeen is die laaste wêreld bewoon deur verbleikte oorblyfsels van die hart, gewoonlik deur mense met so 'n sterk bande wat hulle nie kan loop nie.

StorielynEdit

Tussen Kingdom Hearts en Kingdom Hearts 3D: Dream Drop DistanceEdit

Wanneer Sora 'n duik na die hart verrig, gaan hy onbewus in die rande van die finale wêreld. Chirithy waarneem hom tydens hierdie gebeure, maar bemoeilik hom nie as gevolg van die feit, dat Sora dit nie vrywillig doen nie.

Kingdom Hearts IIIEdit

I'll Wait 01 KHIII

Sora ontmoet Ventus se Chirithy in die finale wêreld.

Toe Sora sy duik na die hart begin, het hy onbewustelik in die rande van The Final World geslaag, waar hy 'n half deursigtige Darkside geveg het.

Nadat Sora en sy vriende deur Terra-Xehanort verslaan is en verswelg is deur 'n Demon Tide, land hy in 'n onopvallende vliegtuig. Na 'n rukkie wandel, word hy skielik deur Ventus se Chirithy ontmoet, wat geskok is dat hy 'n swak fisiese vorm behou. Hy verklaar dat dit 'n soort limbo is vir diegene wat nie ten volle deur die dood geëis is nie, maar dat dit Sora en sy vriende aan die Rijk van Lig hou, en dat Sora kan terugkeer na die lewe deur die stukke van sy liggaam te versamel wat versprei oor die finale wêreld is. Hy versamel die eerste stel in hierdie uitdrukkingloose vliegtuig, en word dan vervoer word na 'n drywende labirint waar hy versamel die res.

Sora Talks to Nameless Star KHIII

Sora praat met 'n naamlose ster oor die persoon waarvoor sy wag.

Terwyl hy sy liggaam hervorm, ontmoet Sora 'n menigte van sterre, die oorblyfsels van diegene wie se liggame verdwyn het, maar wie se verbande met die lewendes daar 'n deel van hulle gewag het en wag vir hul geliefdes om by hulle aan te sluit. Een van hulle is Naminé, wat langs Kairi vermoor is. Sy verduidelik dat Kairi die een is wat Sora, en dus die res van hul vriende, vasgehou het aan die Realm of Light, en ook dat sy kontak gemaak het met Terra via die Lingering Will. Sora belowe om haar te red en haar persoonlik te bedank, terwyl sy beloof om die Lingering Will te stuur wanneer Sora terug gestuur word, met die tweede kans om sy vorige stryd te oorleef. 'N Tweede naamlose ster vertel Sora dat sy wag vir iemand wat sonder verstand verander is en nie meer haar onthou nie, maar haar sal mis as hulle herstel word. Sora bied aan om die ster te help, en sy fluister haar geliefde se naam aan hom.

Nadat hy sy liggaam herstel het, vra Sora die Chirithy waarom dit daar is en dit verduidelik vir hom dat hulle op hul Keyblade draer wag, maar stel Sora nie in kennis dat dit Ventus is nie. Wanneer Sora vra hoe om sy vriende te red, verwys die Chirithy na die krag van wakker, en beveel hom om die lig in die duisternis te soek.

Sora begin dan 'n duik na die hart in 'n poging om sy vriende te red. Alhoewel dit lyk of hy homself in ander wêrelde bevind - Olympus, Toy Box, Kingdom of Corona, Monstropolis, Arendelle, The Caribbean, en San Fransokyo - sy vriende neem die vorm van kortstondige beelde op dieselfde manier as wat Sora gedoen het, wat aandui dat die soektog in die finale wêreld plaasvind. Hy veg teen die Lich herhaaldelik om sy vriende se harte te red en bring Donald, Goofy, Riku, Lea, Aqua, Ventus en Mickey suksesvol terug. San Fransokyo is die laaste wêreld waarin hy verskyn, waar Young Xehanort probeer om hom te waarsku van die gevare van die gebruik van die krag van wakker roekeloos. Nadat Xehanort vertrek, skakel Chip en Dale met die Gummiphone aan Sora en onthul dat 'n nuwe pad na die Keyblade-begraafplaas gevind is. Sora vertrek dan die finale wêreld en vind Kairi langs die pad.

KaraktersEdit

VyandeEdit

HeartlessEdit

GalleryEdit

Eksterne skakelsEdit