FANDOM

Tama Sheep

Tama Sheep (Spirit) KH3D

Tama Sheep (Nightmare) KH3D

Tama Sheep (Rare) KH3D

DreamEater Nightmare and Spirit Combination KH3D
Katakana タマシープ
Romaji Tama Shīpu
Tipe Spirit Dream Eater
Nightmare Dream Eater
Tuis Wêreld Traverse Town
La Cité des Cloches
Symphony of Sorcery
Spel Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance

Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance

Reports entry
This roly-poly Dream Eater loves to sleep, and so will opponents it gets its lamb chops on. At least its defenses are, uh, "mutton" to worry about...

Recipe entry
This roly-poly Dream Eater loves to sleep, and so will opponents it gets its lamb chops on. Its defenses, however, may leave "ewe" waiting...

1

2

'N Tama Sheep (afrikaans: Tama Skaap) is 'n droom eter wat verskyn in Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance. Sy Gees-weergawe word verkry via sintese, terwyl sy Nagmerrie-weergawe gevind kan word in Traverse Town, La Cité des Cloches, en Symphony of Sorcery. Sy skaars weergawe kan gevind word in Traverse Town in 'n spesiale portaal.

Wanneer die gees weergawe verslaan word, verlaat sy agter die droomfragment Vibrant Fantasy. Sy skakel aanval is Roll Call.

VoorkomsEdit

Die Tama Sheep (afrikaans: Tama Skaap) is 'n skaap met 'n ronde balliggaam. Tama (玉) is die Japannese woord vir bal. Sy naam is ook 'n woordspeling op die Japannese woord vir 'siel' (魂 Tamashii).

Gees

As 'n Gees is die Gees-embleem op die boonste helfte van sy liggaam, wat wit van kleur is, maar kan met verfwapens verander word. Die onderste liggaam toon 'n kontras van laventel en turkoois en het verskeie wit kolle. In die middel van sy liggaam is sy gesig, wat 'n kontras van geel en rooi vertoon, en dit het swart oë met pylvormige leerlinge wat kleur verander, afhangende van sy ingesteldheid. Dit het ook 'n rooi, diamantvormige mond. Sy klein, flappende ore is pienk en sy dun bene is pienk met blou hoewe. Dit het ook groot horings wat oranje, geel en groen is.

Nagmerrie

As 'n nagmerrie is die Nagmerrie-embleem op die boonste helfte van sy lyf, wat donker pers van kleur is. Die onderste liggaam toon 'n kontras van geel en pers en het verskeie swart kolle. In die middel van sy liggaam is sy gesig, dit toon 'n kontras van blou en liggroen, en dit het rooi oë. Sy klein, flapende ore en dun bene is blou met pers hoewe. Dit het groot horings wat blou, pers en groen is.

Skaars

As 'n Skaars Droom Eater, is die kleurskema soortgelyk aan die Nagmerrie. Die Nagmerrie-embleem is op die boonste helfte van sy lyf, wat wit en blou van kleur is. Die onderste liggaam toon 'n kontras van geel en pienk en het verskeie lemmetjie kolle. In die middel van sy liggaam is sy gesig, wat 'n kontras van blou en liggroen toon, en dit het rooi oë. Sy klein, flapende ore en dun bene is blou met pers hoewe. Dit het groot horings wat blou, pers en groen is.

StrategieEdit

Alhoewel Tama Sheeps maklik is om te verslaan, verhoog hul weergawe van slaap die tempo waarteen die druppelmeter uitgeput word. Dit is dus belangrik om dit vinnig te verslaan, of om seker te maak dat daar genoeg Drop-Me-Nots beskikbaar is om die effek daarvan te keer. 'N Goeie manier om 'n Tama Sheep's Sleep te ontmoet, is om 'n eie Tama Sheep te besit, aangesien dit een van die min Dream Eaters met Sleep Block is.

As bondgenoot is dit nuttig om nabygeleë nagmerries te dwing om aan die slaap te raak, sodat Sora en Riku vyande kan aanval terwyl hulle kwesbaar is. Op hoër vlakke kan dit Sora en Riku se gesondheid stadig herstel deur Regen en Drain te gooi. By verstek het 'n Tama Sheep lae magiese verdediging vir alle elemente, maar dit kan reggemaak word met Block-it Chocolate.

VermoënsEdit

VermoëskoppelingEdit

Tama Sheep se Prys lys
Icon Magic KHBBS
Balloon
Icon Magic KHBBS
Sleep
Icon Magic KHBBS
Sleepra
Icon Magic KHBBS
Sleepga
Stats Ability Icon KH3D
HP Boost
Stats Ability Icon KH3D
Magic Haste
Stats Ability Icon KH3D
Magic Haste
Stats Ability Icon KH3D
Magic Haste
Stats Ability Icon KH3D
Magic Boost
Stats Ability Icon KH3D
Defense Boost
Stats Ability Icon KH3D
Water Screen
Stats Ability Icon KH3D
Water Screen
Stats Ability Icon KH3D
Slow Block
Stats Ability Icon KH3D
Sleep Block
Stats Ability Icon KH3D
Stop Block
Spirits Ability Icon KH3D
Support Boost

AanvalleEdit

Naam Element Vlak Ingesteldheid
PU[1] SM[1] M[1] PF[1]
R. BoomerangPhysical1
L. BoomerangPhysical1
Twin BoomerangPhysical1
Stumble PowPhysical1
Yawn StarterPhysical1
BalloonNeutral1
Balloonra16
Balloonga25
Regen22
Drain12
SlowNeutral1
StopNeutral12

Naam Element Vlak Ingesteldheid
PU[1] SM[1] M[1] PF[1]
Multi-rangPhysical140%40%15%30%
Twin BoomerangPhysical110%20%35%30%
Stumble PowPhysical130%22%15%30%
Yawn StarterPhysical110%10% 10%
BalloonNeutral110% 25%
Balloonra16
Balloonga25
SlowNeutral1 5%5%
StopNeutral12 3%5%
FaithLight1Gevorderde opdrag

Formules vir die sinteseEdit

Kingdom 3D: Dream Drop DistanceEdit

Riku kan die Tama Sheep formule van die derde spesiale portaal in Traverse Town verkry. Die Tama Sheep kan geskep word deur ses verskillende formules.

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 Ingestelheid: PU=Picker-Upper, SM=Snooze Maker, M=Mumbler, PF=Pillow Fluffer

Eksterne skakelsEdit