FANDOM

Symphony Master

Symphony Master KHBBS

Symphony Master KHBBSFM

UnversedBoss Unversedlogo
Katakana シンフォニーマスター
Romaji Shinfonī Masutā
Tipe Unversed
Tuis Wêreld Kasteel van drome
Spel Kingdom Hearts Birth by Sleep
Music1
The Tumbling
The Tumbling KHBBS

Kingdom Hearts Birth by Sleep

Unversed come from negativity—this one from Lady Tremaine and her daughters' jealousy as they watched Cinderella quite literally have a ball with the Prince. For a bad guy, the Symphony Master had a pretty okay act: three whole instruments! Sadly, they were instruments of doom, so Terra had to kick this maestro off the podium.
Location HP EXP Str Def
Castle of Dreams 450 0 8 3
Physical Fire Bliz. Thndr. Dark Other
x1.0 x1.0 x1.0 x1.0 x1.0 x1.0
Stun Freeze Mini Blind Ignite Confuse
x1.0 x0 x0 x0 x1.0 x0
Bind Poison Slow Stop Sleep Death
x0 x1.0 x0 x0 x0 x0
Zero Gravity Magnet Warp
x0 x0 x0
Rewards
Maximum HP UP, Deck Capacity +1, Stroke of Midnight
Cinderella (D-Link), Royal Board
Worlds
Castle of Dreams

1

2

Instruments

Instruments (Symphony Master) KHBBS

Instruments (Symphony Master) KHBBSFM

UnversedBoss Unversedlogo
Tipe Unversed
Spel Kingdom Hearts Birth by Sleep
Music1
The Tumbling
The Tumbling KHBBS
Location HP EXP Str Def
Castle of Dreams 200 0 8 3
Physical Fire Bliz. Thndr. Dark Other
x1.0 x1.0[1] x1.0[2] x1.0[3] x1.0 x1.0
Stun Freeze Mini Blind Ignite Confuse
x0 x1.0 x1.0 x0 x0 x1.0
Bind Poison Slow Stop Sleep Death
x0 x0 x0 x1.0 x0 x0
Zero Gravity Magnet Warp
x1.0 x1.0 x0
Rewards
None
Worlds
Castle of Dreams

1

2

'N Symphony Master (afrikaans.: Simfoniemeester) is 'n Unversed wat in Kingdom Hearts Birth by Sleep voorkom. Dit is een van die baas teenstander by Kasteel van drome en word deur Terra beveg.

VerskyningEdit

Die Symphony Master is 'n lang, mensvormige Unversed wat lyk soos 'n optog-orkesdirigent. Dit dra 'n lig rooi jas met swart manchetten, 'n hoë, swart kraag, twee swart M-vormige patrone op sy bors, wit pauldrons met goud tossels op sy skouers, en 'n goue trim. Die broek is wit, baie sak en het verskeie kreukels aan. Dit het wit handskoene met swart vingerpunte en kniehoogte swart stewels met effens gekrulde tone. Dit dra ook 'n lang, ligrooi shako met 'n swart vere-versiering daarop en 'n goue versier. Die swartkop van die Symphony Master het grys horings in vorm van musieknote aan sy sye en 'n betreklike groot punt aan die agterkant van sy kop. As hy sy shako opstyg of verloor, ontbloot dit kort blonde hare met die weduwee piek, soortgelyk aan Luxord. Die rooi oë het 'n kwaai uitdrukking en hy dra altyd 'n goue, weerlig-vormige bout-stokkie. Die Unversed kenteken is op sy rug. Elke skuif wat die Unversed maak, skep gloeiende musikale note en lyne.

Die Symphony Master word ook altyd vergesel deur drie instrumente wat daar rond sweef; 'n trompet, 'n viool en 'n trommel. Hy lei haar na die maat van sy gevegstema, The Tumbling. Die trommel is rooi met wit vellings, 'n wit bokant wat met die Unversed-simbool versier is, en grys, bliksemvormige steunpunte langs sy sye. Dit het twee donkergrys, keëlvormige drumstokke wat eindig in goue sfere. Die trompet is byna geheel en al goud, behalwe vir sy mondstuk en kleppe, wat silwer is. Die skuif van die trompet het 'n unieke vorm met 'n sikkie-zag handstuk. Die viool is taamlik normaal, behalwe vir sy kopstick, wat 'n vreemde V-vorm het, en die inspringings aan sy sye, wat dieper as normaal is. Dit is oorwegend bruin met 'n paar swart weerligvormige merke op sy behuising. Die viool se boog is goud met 'n greep wat ietwat soos die oneindigheidsimbool en 'n swart, pylkopvormige punt is. Al drie hierdie instrumente genereer gloeiende, rooi musieknote terwyl hulle speel.

In Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix ontvang die Symphony Master 'n paletruil wat dit 'n helder groen jas en shako gee. Die "vere" van die Shako het nou 'n geel en oranje kleurpatroon. Sy broek dra nou vertikale strepe wat wissel van swart na wit, sy handskoene word swart, en die manchetten van sy baadjie wissel van swart na wit, net soos sy stewels. Die stokkie is nou helderrooi.

Die instrumente van die Symphony Master verander ook in voorkoms. Die trom is nou geel met swart vellings, terwyl die bokant van die trommel wit bly. Die handvatsels van die trommelstokkies word helderblou. Die viool word 'n baie donkerder skakering van bruin met meer swart hoogtepunte, terwyl sy boog 'n baie helderder skakering van goud word. Die trompet is grootliks onveranderd, maar word ook helderder van kleur.

'N "Simfonie" is 'n uitgebreide musikale komposisie wat byna altyd vir orkes geskryf is. 'N Meester is iemand wat baie vaardig of vaardig is in hul vakgebied.

StorielynEdit

Kingdom Hearts Birth by SleepEdit

Nadat hulle Aspoestertjie en Prins Charming ontmoet het, merk Terra 'n paar Unversed op 'n balkon wat uitkyk oor die balsaal. Hy beweeg op na die balkon, net om die Symphony Master in die gesig te staar. Die Unversed het drie massiewe instrumente opgeroep en Terra met klankgolwe aangeval. Terra, wat ontsnap voordat hy deur 'n gevolglike energieontploffing getref is, keer terug en veg die Symphony Master en wen.

StrategieEdit

Die Symphony Master is 'n baie sterker teenstander as die voorheen gevegte Unversed-baas, die Wheel Master, en dit moet verslaan word met behulp van 'n treffer-en-hardloop-strategie, die beste manier om te verseker, dat Terra minimale skade in die geveg sal opneem. Terra kan Shotlocks, Command Styles en D-Links gebruik, dus maak seker dat u hierdie spesiale vaardighede goed benut.

Aan die begin van die geveg sal die Symphony Master een van sy drie instrumente beveel om Terra aan te val. Elkeen gebruik 'n ander vegstyl, dus wees voorbereid op 'n verandering in strategie by al drie. Elke van die drie instrumente het slegs een HP-balk, dus die aanpak van dit behoort nie 'n moeilike prestasie te wees nie. 'N Instrument laat ook broodnodige HP-bolle en ander belonings af as dit vernietig word. As die trommel Terra as sy eerste teenstander in die gesig staar, sal dit op Terra tuisgaan en hom beskadig as hy kontak maak, hierdie tegniek kan vermy word deur die Guard-vermoë. Terra kan ook Counter Hammer gebruik as hulle daarvoor toegerus is, en die Guard en Counter Hammer is 'n goeie manier om die baas te beskadig en steeds skade te voorkom. Wanneer Terra na die viool kyk, sal dit ook na Terra jaag totdat dit binne die aanvalsbereik is, en hom met skadelike klankgolwe bombardeer. Die kombinasie van die Guard en Hammer kan weer gebruik word om hierdie aanval te vermy en die opponerende instrument te beskadig. As 'n mens na die trompet kyk, sal dit klankgolwe skiet soos dit na Terra volg, wat beteken dat die skuifie gebruik moet word om dit te vermy as dit beweeg. Terwyl die trompet hoër van die grond af sweef as die ander twee instrumente, word die kombinasie van die Guard en Counter Hammer nutteloos gemaak. Sterk lugkombinasies toegestaan ​​deur 'n Command Style is die beste manier om die basuin suksesvol te vernietig.

Sodra al die instrumente vernietig is, kan die speler op die Symphony Master fokus. As die belangrikste middel van sy aanvalle weg is; die afleidingsmetode wat hy met sy instrumente gebruik, die Unversed-baas sal rondom die slagveld begin spring en skokgolwe skep terwyl dit land. Skyfie kan gebruik word om die aanval te vermy, en die speler kan dan die baas bombardeer met lug-kombinasie of 'n kragtige grondafwerking. Die symphony Master kan ook die dirigente se stafie uitstrek en dit op 'n terra gooi met 'n boemerang-effek. Die speler moet óf uit die weg spring met gly óf Guard gebruik om daarteen te verdedig. Dit kan ook die stokkie in kleiner batons skei en na die speler gooi, soortgelyk aan Larxene se gooi-messe. Die Symphony Master sal dan wissel tussen hierdie drie aanvalle vir die duur van die geveg. Let daarop dat die landing van 'n kragtige kombinasie-afwerking die baas sy hoed laat val, dit stomgeslaan en oop is vir aanvalle totdat hy dit optel, maar wees versigtig, want dit sal dadelik gloei met donker energie en die speler beskadig, wanneer die speler te naby is. Let ook daarop dat die instrumente nie vernietig hoef te word om die baas te verslaan nie, maar dat dit die geveg vergemaklik. Solank 'n mens geduld het en die regte strategieë gebruik, sal die Symphony Master nie 'n uitdaging wees nie.

AanvalleEdit

  • Trompop ontploffing: Die trompet val Terra met klankgolwe aan.
  • Kwaadwillige melodie: Die viool val Terra met musiek-note aan.
  • Trommel rol: Die trommel stort op Terra en skep skokgolwe wat die grond skud.
  • Orkes treffer: Al drie instrumente kan hul teenstander gelyktydig aanval en wentel en hulself op hom gooi.
  • Simfoniese Slam: Spring in die lug en slaan die grond neer.
  • Baton Raid: Dit verleng sy dirigente stafie en gooi dit met 'n boemerang-effek op Terra.
  • Baton Shuriken: It verdeel sy dirigente stokkie in kleiner batons en gooi dit na Terra.

VideoEdit

Symphony Master—Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix
Kingdom Hearts Birth By Sleep Symphony Master Boss Fight (PS3 1080p)

GalleryEdit

  1. x1.5 vir die viool
  2. x1.5 vir die basuin
  3. x0.5 vir die drom

Eksterne skakelsEdit