FANDOM

(Oop)
Voeg bekende inligting van Strelitzia's killer by die artikel.

Nota: Hierdie artikel handel oor 'n onderwerp wat nie in enige amptelike Square Enix-materiaal genoem is nie. Die titel is bloot 'n plekhouer.

Strelitzia's killer
Sandra W Pain88 Skaterdress(5)

"♥♥Geen foto beskikbaar op die oomblik nie.
Moenie so na my kyk nie. Ek is 'n onskuldig meisie.
—Sandra Ws Pain88
"
Somebody Emblem
Tipe Somebody

Home Wêreld Daybreak Town

Speletjie Kingdom Hearts Union χ

Strelitzia se moordenaar is 'n misterieuse karakter wat in Kingdom Hearts Union χ bekendgestel is.

Ander verskyningsEdit

Kingdom Hearts Union χEdit

Die model wat vir Strelitzia se moordenaar gebruik word, word ook vir Darkness gebruik. Dit is onduidelik of dit dieselfde karakter is, of dat die model bloot as plekhouer gebruik is; die reeks het al voorheen plekhouermodelle gebruik, soos om Saïx se kapmodel te herwin vir die voorkoms van Young Xehanort in Kingdom Hearts Birth by Sleep.

StorieEdit

Kingdom Hearts Union χ [Cross]Edit

Daar is nie veel bekend oor die moordenaar van Strelitzia nie. Kort nadat Strelitzia die pakhuis binnegekom het op soek na die Speler, word sy aangeval deur hom, wat haar heeltemal verras het. Die skaduryke figuur neem haar reëlboek en hardloop weg om Strelitzia te verlaat om te sterf. Dit word geïmpliseer dat wie die moordenaar is, dieselfde persoon is wat Strelitzia se posisie as leier van een van die Unie ingeneem het.

GalleryEdit

Eksterne skakelsEdit