Namin%C3%A9_CGI_Talksprite.png Artikel Status: Hierdie artikel is Onder Konstruksie.

(Oop)
Hierdie artikel is geredigeer net gesamentlik geskep. Neem deel en let op die artikel praat bladsy.
Rede vir redigering: Voeg bekende inligting oor Kingdom Hearts Unchained χ of Kingdom Hearts Union χ by die artikel..
Die laaste redigering was: 07.10.2018

User Pain88 (Sandra Ws) Porträt

Sparkler
Sparkler KHUX
Heartless Heartless Emblem
Katakana スパークラー
Romaji Supākurā
Tipe Emblem Heartless
Tuis Wêreld Daybreak Town
Agrabah
Spel Kingdom Hearts Union χ
Variations
Minute Bomb
Skater Bomb
Storm Bomb
Detonator
Eggcognito
Shenaneggan
Eggscapade
Growth Egg
Munny Egg
Huge Shenaneggan

Kingdom Hearts Unchained χ

This colorful creature explodes and deals damage to nearby foes when it runs out of HP. Dim its light as quickly as possible!

1

2

Die Sparkler (afr.: vonkelaar) is 'n Embleem Hartelose wat in Kingdom Hearts Union χ voorkom.[1]

VoorkomsEdit

Die Sparkler lyk op sy statuur, die minuutbom. Soos sy het die Sparkler 'n dun, armlose lyf met kort, dun bene en klein voete. Sy bloukleurige kop is sferies, dieselfde kleur het sy lyf. Sy kop is bedek met twee beige-gekleurde gefragmenteerde halwe skulpe wat op 'n stereotipiese bom lyk en net die middel bly 'n vrye, kronkelende oop wat die gloeiende geel oë van die hartelose vertoon. Op die boonste dop is die tipiese hartelose antenna, meer soortgelyk aan 'n wit ontsteking koord. Die embleem van die Heartless is ook aan die voorkant van die boonste helfte van die dop. Die Sparkler dra ook 'n kappie vasgebind met 'n pienk lint wat 'n deel van sy kraag en rug dek.

StatistiekEdit

  • Versigtigheid! Hierdie afdeling benodig meer inligting van Kingdom Hearts Union χ. Wanneer die nodige inligting bygevoeg is, verwyder hierdie nota.
Hierdie afdeling van die artikel is 'n Saadjie. Jy kan help deur dit uit te brei..Blue Rhapsody KHCOM

StrategieEdit

Hierdie hartlose het 'n beduidende verdediging, wat dit moeilik maak om meer as een skade per aanval te hanteer. Hy het nie veel HP nie en word in 'n paar bewegings uitgeskakel. Met die medaljes wie se spesiale aanvalle meervoudige aanvalle of vaste skade veroorsaak, kan dit vinnig uitgeskakel word. Alternatiewelik is dit ook moontlik om medaljes te gebruik wat die speler se aanval verhoog en die teenstander se verdediging verlaag om hom in 'n aanval te verslaan.

Sodra verslaan, ontplof 'n Sparkler en beskadig die ander omliggende Heartless.

Kommentaar en verwysingsEdit

  1. Hy verskyn tydens die Organisasie XIII No. 8 Axel: Ek tot XII gebeure in Kingdom Hearts Unchained χ / Kingdom Hearts Union χ in 2017, wat 'n integrale deel van die Organisasie XIII Events is, wat begin op die 13de van elke maand en die spelers het 'n medalje en avatar-stukke wat op 'n lid van die Organisasie XIII gebaseer is, toegestaan.