FANDOM

Sandra W Pain88 Garten01-b

♥♥Geen foto beskikbaar op die oomblik nie.♥♥

Sparkga KH3D

Sora gebruik Sparkga in Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance.

Spark (スパーク Supāku let. vonkie), Sparkra (スパークラ Supākura), en Sparkga (スパークガ Supākuga) is 'n reeks van magie uitspel wat in Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance verskyn. Hulle stel die gebruiker in staat om ringe van kronkelende ligkrale op te roep wat lig-skade aan vyande aanspreek.

Speletjie meganikaEdit

In Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance, Spark, Sparkra, en Sparkga is magiese bevele eksklusief vir Sora.

  • Spark is 'n magiese bevel wat een ring van lig kristalle roep. Dit gebruik een gleuf in die Command Deck en het 'n herlaai tyd van 12 sekondes. Dit gee +1 aan Magic en +10 tot Light Resistance wanneer dit aan 'n Dream Eater-resep gekoppel word.
  • Sparkra is 'n magiese bevel wat twee ringe van lig kristalle roep. Dit gebruik een gleuf in die Command Deck en het 'n herlaai tyd van 20 sekondes. Dit gee +2 aan Magic en +15 tot Light Resistance wanneer dit aan 'n Dream Eater-resep gekoppel word.
  • Sparkga is 'n magiese bevel wat drie ringe van lig kristalle roep. Dit gebruik twee gleuwe in die Command Deck en het 'n herlaai tyd van 36 sekondes. Dit gee +3 aan Magic en +20 tot Light Resistance wanneer dit aan 'n Dream Eater-resep gekoppel word.
Droom eter Stryd Flick Rush
I II III IV I II III IV
Pegaslick15%5%30%5%
Peepsta Hoo3%10%
Escarglow25%5%
Majik Lapin5%10%
Aura Lion
Drak Quack25%15%10%

Verkry vanaf SparkEdit

Spark
Sparkra
  • Sora kan Sparkra van 'n skat-kis in die Stad kry.
  • Sora en Riku kan Sparkra van die Meowjesty Ability Link koop vir 150 skakelpunte.
  • Sora en Riku kan Sparkra van die Flowbermeow Ability Link koop vir 10 skakelpunte.
  • Sora en Riku kan Sparkra van die Pegaslick Ability Link koop vir 100 skakelpunte.
  • Sora en Riku kan Sparkra van die winkel koop vir 800 munny, 640 munny tydens Bargain Flurry, nadat hulle Shop Level 6 bereik het.
  • Pegaslick leer Sparkra op Vlak 14.
  • Peepsta Hoo leer Sparkra op vlak 10.
  • Escarglow leer Sparkra op vlak 8.
  • Aura Lion leer Sparkra op vlak 20.
  • Drak Quack leer Sparkra op Vlak 13.
Sparkga
  • Sora kan Sparkga van 'n skat-kis by Mont Saint-Michel verkry.
  • Sora en Riku kan Sparkga van die Flowbermeow Ability Link koop vir 150 skakelpunte.
  • Sora en Riku kan Sparkga van die Pegaslick Ability Link koop vir 250 skakelpunte.
  • Sora en Riku kan Sparkga by die winkel koop vir 1600 munny tydens Bargain Flurry nadat hulle Shop Level 8 bereik het.
  • Pegaslick leer Sparkga op vlak 28.
  • Peepsta Hoo leer Sparkga op vlak 20.
  • Escarglow leer Sparkga op vlak 25.
  • Majik Lapin leer Sparkga op vlak 26.
  • Aura Lion leer Sparkga op vlak 30.
  • Drak Quack leer Sparkga op vlak 25.

Eksterne skakelsEdit