FANDOM

Sandra W Pain88 Skaterdress(3)

♥♥Geen foto beskikbaar op die oomblik nie. Sandra Ws (Pain88) poseer vir Kingdom Hearts♥♥

Slot Edge KHBBS

In Kingdom Hearts Birth by Sleep moet die gebruiker die knoppie korrek druk om drie aanvalle uit te voer en terselfdertyd die gleuksimbole te laat verskyn.

Slot Edge (スロットブレード Surotto Burēdo, lett. "Slot Blade") is 'n tegniek wat in Kingdom Hearts Birth by Sleep en Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance verskyn. As dit gebruik word, moet die speler op die regte tydstip B t druk om drie afwaartse stakings uit te voer en simbole te laat verskyn. Deur drie simbole te pas verdien pryse.

Speletjie meganikaEdit

In Kingdom Hearts Birth by Sleep is Slot Edge 'n basiese aanval opdrag wat een gleuf in die Command Deck opneem, 'n maksimum vlak van 3 het, 'n normale herlaaityd van 10 sekondes het en die Command Gauge met 25% vul.

In Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance is Slot Edge 'n aanvalopdrag eksklusief vir Sora, wat een gleuf in die Command Deck opneem en 'n herlaaityd van 20 sekondes het. Vir 'n kort periode na die gebruik van Slot Edge, sal vyande voortgaan om pryse te laat val as hulle met die Keyblade geslaan word. Dit gee +3 aan Sterkte wanneer dit aan 'n Dream Eater-resep gekoppel word.

3x Simbool Pryse
Kersies HP Prizes
Klokke Munny
7 HP Prizes, Munny and D-Link Prizes

Verkry van Slot EdgeEdit

Slot Edge (Terra) KHBBS

Terra gebruik die tegniek in Kingdom Hearts Birth by Sleep.

Kingdom Hearts Birth by SleepEdit

  • Terra, Ventus en Aqua kan Slot Edge skep deur Command Melding.
  • Terra, Ventus en Aqua kan Slot Edge vir 700 munny by die kommandowinkel koop sodra die opdrag het reeds elders verkry.
  • Terra kan Slot Edge vanaf 'n skatkis by die Raceway verkry.
  • Ventus kan Slot Edge vanaf 'n skatkis by die Raceway verkry.
  • Aqua kan Slot Edge vanaf 'n skatkis by die Raceway verkry.
  • Die Zack D-Link het Slot Edge in sy vlak 0, vlak 1 en vlak 2 sy Command Deck.

  • Sora en Riku kan Slot Edge verkry van die Juggle Pup Ability Link vir 200 skakelpunte (Link Points).
  • Sora en Riku kan Slot Edge verkry van die Sudo Neku Ability Link vir 200 skakelpunte (Link Points).
  • Sora en Riku kan Slot Edge vir 150 medaljes by die Medaliewinkel koop.

FormulesEdit

Kingdom Hearts Birth by SleepEdit

Slot Edge is 'n basisklas-aanvalopdrag wat deur sewe verskillende formule saamgevoeg kan word, gelys in die Aanval-resep.

  • Die eerste formule kan deur Terra, Aqua en Ventus vermeng word, en is 'n type F-formule, wat 'n 5% -kans het om na Ars Arcanum te omskep wanneer Ventus dit smelt.
  • Die tweede formule kan deur Terra, Aqua en Ventus vermeng word, en is 'n type L-formule, wat 'n 5% -kans het om na Ars Arcanum te omskep wanneer Ventus dit smelt.
  • Die derde formule kan slegs deur Aqua gesmelt word, en dit is 'n type L-formule, wat 'n kans van 10% het om te transformeer in Break Time.
  • Die vierde formule kan deur Terra en Ventus vermeng word, en is 'n type L-formule, wat 'n kans van 10% het om te transformeer in Break Time.
  • Die vyfde formule kan slegs deur Aqua gesmelt word, en dit is 'n type P-formule, wat 'n kans van 10% het om te transformeer in Break Time.
  • Die sesde formule kan deur Terra en Ventus vermeng word, en is 'n type P-formule, wat 'n kans van 10% het om te transformeer in Break Time.
  • Die sewende formule kan slegs deur Aqua gesmelt word, en dit is 'n type H-formule.

Gesintetiseerde opdragteEdit

Kingdom Hearts Birth by SleepEdit

Slot Edge word gebruik om die volgende opdragte te meld:

Sien ookEdit

Eksterne skakelsEdit