FANDOM

(Oop)
Voeg bekende inligting van Shooting Star by die artikel. Voeg inligting by vir die sintese materiale vir Kingdom Hearts III.

Hierdie artikel handel oor die sleutel-swaard.
Jy kan kyk die staf of die vermoë.

Die Shooting Star (in afrikaans.: verskietende ster of skietster) is 'n Sleutelhanger vir Sora se Keyblade en verskyn in Kingdom Hearts III.

Sora ontvang hierdie basisvorm van die sleutel-swaard na voltooiing van die wêreld Twilight Town. Hierdie sleutel-swaard kan verbeter word deur met verskillende sintese materiale te smee.

OntwerpEdit

Die Keyblade Shooting Star is, soos die naam aandui, gebaseer op 'n verskietende ster wat die tande van die Keyblade vorm, met die geboë lem, wat bestaan ​​uit verskeie, wat om die tande draai en by die handwag eindig. Aan die basis van die handvatsel is daar 'n ander blou ster soortgelyk aan die Wayfinder van Aqua. Die blou-getinte sleutelhanger bevat drie ander goue sterre as ketting skakels.

StorielynEdit

Kingdom Hearts IIIEdit

Sora ontvang die Shooting Star nadat hy die Le Grand Bistrot van Little Chef vir die eerste keer verlaat het.

In San Fransokyo gebruik Sora die Shooting Star teen Heartless terwyl hy inligting vir Hiro Hamada insamel. Sy optrede met die Shooting Star inspireer Big Hero 6 om hul wapens op te gradeer.

GalleryEdit

Formules vir die sinteseEdit

Kingdom Hearts IIIEdit

Hierdie sleutel-swaard kan verbeter word deur tien verskillende formules.

Lv Materials
1 Fluorite KHIII x1 Wellspring Shard KHIII x2
4 Damascus KHIII x1 Wellspring Stone KHIII x1
5 Damascus KHIII x1 Wellspring Stone KHIII x1 Dark Stone KHII x1
7 Adamantite KHIII x1 Wellspring Gem KHIII x1
8 Adamantite KHIII x1 Wellspring Gem KHIII x1 Dark Gem KHII x1
10 Electrum KHIII x1 Wellspring Crystal KHIII x1 Dark Crystal KHII x1

Eksterne skakelsEdit