latest?cb=20130731205729&path-prefix=de Artikel Status: Hierdie artikel is Onder Konstruksie.

(Oop)
Hierdie artikel is geredigeer net gesamentlik geskep. Neem deel en let op die artikel praat bladsy.
Rede vir redigering: Hierdie artikel is Onder Konstruksie.
Voeg voorheen bekende inligting by die artikel.
Die laaste redigering was: 06.05.2018

User Pain88 (Sandra Ws) Porträt.jpg

Shipwreck Shark
Shipwreck Shark KHUX.png
Heartless Heartless Emblem.png
Katakana サベージシャーク
Romaji Sabēji Shāku
Japanese Savage Shark
Tipe Emblem Heartless
Tuis Wêreld Daybreak Town
Spel Kingdom Hearts Union χ
Variations
Large Body
Fat Bandit
Large Armor
Clay Armor
Solid Armor
Land Armor
Large Snowman
Huge Snowman
Ringmaster
Ferocious Fins

Kingdom Hearts Unchained χ

The number above this ocean menace gets smaller as you attack. Once it reaches 0, it'll paralyze you with more than just fear.

1

2

Die Shipwreck Shark (in Afrikaans skeepswrak haai) is 'n Emblem Heartless wat in die Kingdom Hearts Union χ verskyn. Hy verskyn as 'n baas opponent tydens Quest 725: Sea Monster Hunter Pt. 5. [1]

Voorkoms[edit | edit source]

Hierdie afdeling van die artikel is 'n Saadjie. Jy kan help deur dit uit te brei..Blue Rhapsody KHCOM.png

Storie[edit | edit source]

Kingdom Hearts Union χ[edit | edit source]

Nadat almal die Heartless vir hul missies verslaan het, berei die Speler en die Perdeblomme in hul party voor om die res van die dag by die strand te geniet. Hul plesier het 'n kort einde toe 'n ander Perdeblom hulle vertel dat die strand taboe is, wat daarop dui dat 'n massiewe Heartless die ander lede in sy groep uitgeskakel het. Alhoewel dit ontevrede is, ontvang die Perdeblomme 'n paar woorde van aanmoediging en die werk saam om die Shipwreck Shark te konfronteer sodat hulle kan voortgaan met die "Operasie: Speel op die strand".

Strategie[edit | edit source]

Hierdie afdeling van die artikel is 'n Saadjie. Jy kan help deur dit uit te brei..Blue Rhapsody KHCOM.png

Kommentaar en verwysings[edit | edit source]

Eksterne skakels[edit | edit source]

Kategorie:Kingdom Hearts Unchained χ enemies