FANDOM

Sandra W Pain88 Skaterdress(5)

♥♥Geen foto beskikbaar op die oomblik nie. Sandra Ws (Pain88) poseer vir Kingdom Hearts♥♥

Sandstorm 1 KHRECOM

Sora gebruik die sleight Sandstorm in Kingdom Hearts Re:Chain of Memories Baie Moogle Point orbs word tydens die geveg gegenereer.

Sandstorm (ストームリーパー Sutōmu Rīpā, lett. "Storm Reaper") is 'n tegniek wat in Kingdom Hearts en Kingdom Hearts: Chain of Memories verskyn. Dit stel die gebruiker in staat om teen vyande te slaan terwyl hy deur hulle loop.

Speletjie meganikaEdit

In Kingdom Hearts is Sandstorm 'n eksklusiewe gevegsvermoë wat deur Aladdin gebruik kan word. Dit is 'n spesiale aanval wat 2 AP kos om toe te rus en 1 MP om te gebruik.

In Kingdom Hearts: Chain of Memories is Sandstorm die effek van die Aladdin-vriendskaart, terwyl Sandstorm Lv2 en Sandstorm Lv3 vriend-sleights is. Dit is slegs in Agrabah beskikbaar. Aladdin jaag vyande in terwyl hy sy swaard swaai, hulle skade berokken en Moogle Point-bolle produseer. Sandstorm Lv2 en Sandstorm Lv3 produseer groter hoeveelhede Moogle Point-bolle en laat Aladdin se vyande stun.
Die kaartkombinasie vir Sandstorm Lv2 is:

Aladdin (card) + Aladdin (card)

Aladdin (card) + Aladdin (card) + Aladdin (card)

Verkry van SandstormEdit

Kingdom HeartsEdit

  • Aladdin het Sandstorm as sy standaardvermoë.

Kingdom Hearts: Chain of MemoriesEdit

  • Sora verkry Sandstorm sodra hy toegang tot die Aladdin-kaart kry toe hy Agabah binnekom.

Sien ookEdit

Eksterne skakelsEdit