FANDOM

(In progress)
Hierdie artikel is geredigeer deur Pain88Message. (Time stamp: 16.Nov 2019)
Rede vir redigering: Hierdie artikel San Fransokyo is Onder Konstruksie.
Voeg voorheen bekende inligting by die artikel.

San Fransokyo is 'n wêreld wat in Kingdom Hearts III verskyn. Dit is gebaseer op die Disney-film Big Hero 6 (2014).

San Fransokyo is 'n groot en hoogs tegnologiese stedelike wêreld. Hier woon die span superhelde Big Hero 6 saam met Baymax, hul assistent-robot. Saam doen hulle alles wat hulle kan om die stad te beskerm teen die gevare wat hulle bedreig.

OntwikkelingEdit

In die TGS 2018 Big Hero 6 Trailer sien jy Sora, Donald en Goofy wat staan voor 'n groot hartlose, ondersteun deur die heldhaftige span van Big Hero 6. Dit word gevolg deur spel tonele uit die wêreld van Big Hero 6 en 'n ander snit waarin die helde op die groot brug van San Fransokyo sit en ys in die sonsondergang eet. Daar is ook 'n kort toneel waarin Sora met Randall ontmoet. Daarbenewens kan 'n kort deel van die spel gesien word deur Sora in die stryd met Baymax as spanlid getoon.[1]

Stellings en gebiedeEdit

StorielynEdit

Kingdom Hearts IIIEdit

KaraktersEdit

  • Tadashi Hamada, Hiro se oorlede ouer broer word genoem.

KarakterontwerpEdit

Terwyl hy in San Fransokyo, Sora dra 'n toeslghouer aan hom gegee deur Hiro.

VyandeEdit

HeartlessEdit

NobodiesEdit

AnderEdit

GalleryEdit

OorsprongEdit

Hierdie wêreld is van Big Hero 6, 'n Disney-fliek wat in 2015 vrygestel word.

'N 14-jarige seun wat in San Fransokyo woon, Hiro Hamada is 'n robotika-genie wat daarvan hou om robotte te bou om straatgevegte te maak. Hy kom egter dikwels in die moeilikheid, en sy ouer broer, Tadashi, moet hom stelselmatig red. Tadashi het besluit om die houding van sy broer te verander, en het besluit om Hiro na die universiteit te neem om sy laboratorium te besoek. Daar ontmoet Hiro Tadashi se vriende: GoGo, Wasabi, Heuninglemoen en Fred; maar ook Baymax, 'n persoonlike gesondheidsassistent-robot wat deur Tadashi geskep is. Laasgenoemde verduidelik aan sy broer dat Baymax gegenereer word deur 'n rekenaarskyfie wat in sy liggaam ingeplant word. Hulle word onderbreek deur Robert Callaghan, die bekende onderwyser van Tadashi, wat Hiro oortuig om na sy klasse te kom ... op voorwaarde dat die jongman daarin slaag om hom te bluf tydens 'n showcase-student. Na dae van werk ontwikkel Hiro mikro-robots wat deur 'n neurotransmitter beheer word. Sy vertoning is 'n sukses, Callaghan aanvaar dit in sy klasse, en Hiro word selfs genader deur Alistair Krei, 'n ryk nyweraar wat gereed is om sy uitvinding teen 'n baie goeie prys te koop. Egter 'n vuur breek uit en verwoes die universiteit. Almal het gevlug terwyl Tadashi besluit om te bly om Callaghan te vind, steeds in die brandende gebou. Nie een van hulle het lewendig uitgekom nie.

Eksterne skakelsEdit