FANDOM

Ryu Dragon

Ryu Dragon (Spirit) KH3D

Ryu Dragon (Nightmare) KH3D

DreamEater Nightmare and Spirit Combination KH3D
Katakana リュウドラゴン
Romaji Ryū Doragon
Tipe Spirit Dream Eater
Nightmare Dream Eater
Tuis Wêreld Symphony of Sorcery
The World That Never Was
Spel Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance

Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance

Land and air are two separate play-grounds for this mythical monstrosity. But even a big, smart, fast contender like this can be put on ice (literally).

1

2

'N Ryu Dragon is 'n droom eter wat verskyn in Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance. Sy Gees-weergawe word verkry via sintese, terwyl sy Nagmerrie-weergawe gevind kan word in Symphony of Sorcery, en The World That Never Was, en in Prankster's Paradise, en Country of the Musketeers in 'n portaal. Sy skaars weergawe kan gevind word in Symphony of Sorcery in 'n spesiale portaal.

Wanneer die gees weergawe verslaan word, verlaat sy agter die droomfragment Savage Fantasy. Sy skakel aanval is Decussation.

VoorkomsEdit

Die Ryu Dragon se ontwerp is gebaseer op 'n Europese draak, wat 'n vierkantige wesens is met 'n paar vlerke wat agteroor die liggaam in die gesig staar, hoewel die ontwerp hier effens minder regop is. Soos met alle droom eters en nagmerries, word die eienskappe van die diere oordrewe van hul regte eweknieë, met die voete in een klou eerder as drie, en die mond is 'n bek, wat die intimidasie wat met 'n ware draak geassosieer word, verminder, soos by Maleficent. Desondanks is die Ryu Dragon een van die groter Nagmerries wat Sora en Riku ontmoet.

Soos met die ander wesens van die spel, lei die Geestkleurskema na groen, helderrooi, geel en ander boonste spektrumkleure, terwyl die Nagmerrie-kleurskema van pers, swart en donkerder rooi is en die Skaars-kleurskema met wit aangedui word.

Die Ryu Dragon se naam is afgelei van die woord "ryū", wat beteken "draak" in Japannees. Sy ingesteldheid word vernoem na draakagtige vyande uit die Final Fantasy-reeks.

In die konteks van vechtkunsten en Asiatiese filosofie is die draak en tier belangrike simbole oor die dualiteit en polariteit van die natuurlike wêreld. Die Draak in hierdie geval is verteenwoordigend van die van Yang, wie se aspekte gevind word in die terme van gees, lig en die hemele, met vaste, gefokusde en aktiewe aspekte. In vechtkunsten word die draak verteenwoordigend van interne en sagte style, met die klem op konseptuele begrip, insluitende die begrip van die dinamika van die stryd, akkuraatheid, verstandelike skerpte, tegniese vaardigheid, vloeibaarheid, behendigheid en reaksie. Binne kunskuns-fiksie word interne vechtkunsten soms ook uitgebeeld om magte te verlei wat in die mistieke verdeel word, insluitend wat verband hou met ki, die geestelike of selfs magie. Dit is dikwels 'n styl wat as gebalanseerd beskou word en deur die hoofkarakter van die storie gedra word. , bindend in verder na sy Raad vir Vermoëskoppeling.

StrategieEdit

Die Ryu-draak, as een van die laat-spel droom eters, en hy is een van die sterker. Dit kan swaar skade aanrig deur sny aanvalle te sny wat dit toelaat om sy teikens te verbysteek. Die Ryu-draak kan ook vuur in die lug blaas en flameprojektiele begin, asook Time Bomb. Die Ryu-draak het 'n neiging om vuurgebaseerde aanvalle te bevoordeel; Dit het 'n noemenswaardige swakheid teen Blizzard-tipe aanvalle.

VermoënsEdit

VermoëskoppelingEdit

Ryu Dragon se Prys lys
Icon Movement KHBBS
Superglide
Icon Attack KHBBS
Meteor Crash
Icon Magic KHBBS
Firaga Burst
Icon Magic KHBBS
Mega Flare
Stats Ability Icon KH3D
HP Boost
Stats Ability Icon KH3D
Fire Boost
Stats Ability Icon KH3D
Fire Boost
Stats Ability Icon KH3D
Attack Boost
Stats Ability Icon KH3D
Attack Boost
Stats Ability Icon KH3D
Magic Boost
Stats Ability Icon KH3D
Magic Boost
Stats Ability Icon KH3D
Defense Boost
Stats Ability Icon KH3D
Defense Boost
Stats Ability Icon KH3D
Reload Boost
Support Ability Icon KH3D
Combo Plus
Support Ability Icon KH3D
Combo Master

AanvalleEdit

Naam Element Vlak Ingesteldheid
F W T B
Bi-sliceFire1
Tri-sliceFire1
Quadri-sliceFire1
Quinti-sliceFire1
Dragon's FireFire1
Dragon BlastFire1
Dragon's BreathFire1
Dragon DeathFire1
Liftoff1
Time BombNeutral15

Formules vir die sinteseEdit

Die Ryu Dragon formule word in 'n skatkis by die Golden Wood aangetref. Die Ryu Dragon kan geskep word deur vyf verskillende formules.

Eksterne skakelsEdit