FANDOM

(In progress)
Hierdie artikel is geredigeer deur Pain88Message. (Time stamp: 2.Jul 2020)
Voeg bekende inligting van Reaper by die artikel.

Reaper

Kingdom Hearts III
That scythe isn't your only worry; these floral fiends have a punishing petal attack as well. And a trio of Reapers can team up to bloom-bomb a much broader area.

Their flower bud form may be immune to normal attacks, but as a rule, plants don't fare well against magical flames.

Location HP Strength Defense EXP
Kingdom of Corona 147 29 14 63
Kingdom of Corona
(4 worlds cleared)
171 33 16 93
Kingdom of Corona
(6 worlds cleared)
216 40 20 178
Kingdom of Corona
(The Final World cleared)
261 48 24 295
Arendelle
(Battle Portal 9)
411 73 37 883
Keyblade Graveyard 102 55 28 177
Physical Fire Blizzard Thunder Water
x1.0 x1.5 x1.0 x1.0 x0.5
Aero Dark Neutral Rapid-fire
x1.0 x1.0 x1.0 x0.8
Freeze Electrify Stun Hunny
X X X X
Reaction
Endurance
Revenge
Value
Attraction
Magnification
Damage
Limit
0 6 x1.1

Rewards
MP Orb (large) x2, Focus Orb (large) x2
Betwixt Shard (18%), Betwixt Stone (12%), Betwixt Gem (8%)
World(s)
Kingdom of Corona, Arendelle, Keyblade Graveyard

Die Reaper (afrikaans.: doodsmaaier) is 'n hoë-posisie Niemand beheer deur Marluxia wat verskyn in Kingdom Hearts III.

VoorkomsEdit

Die Reapers verskyn in twee verskillende vorms. Wanneer hulle ledig of verdedigend is, verskyn hulle as 'n groot, silwerwit blomknop wat op sekere eienskappe in Kasteel van vergetelheid lyk. Hulle het lang, spitse kroonblare wat gevorm word soos die spykers van die Niemand-embleem, wat natuurlik vloei in 'n kort, verdraaide stingel wat uitsteek in 'wortels' met dieselfde spykers vormige vorm.

Wanneer dit aanstootlik is, open die kroonblare van die kiem, wat 'n humanoïede kop en bolyf laat sien, met 'n baadjie met 'n groot, puntige skouer en lang puntige kap van vervaagde pienk. Dit dra ook wye elmbooglengte handskoen wat van pienk tot wit vervaag. In 'n geveg het dit 'n Sens, wat soortgelyk is aan Marluxia se Graceful Dahlia, met 'n groot, pienk lem met 'n omgekeerde punt en verskeie spykers wat lyk op die Niemand-embleem.

StrategieEdit

Die Reaper is 'n Niemand wat van vorm verander. In sy humanoïde vorm val dit aan met behulp van sy sens of deur die verspreiding van blommeblare, wat diegene wat hulle aanraak, beskadig.

As hy homself omkeer, dit is immuun teen fisiese aanvalle, maar nie teen magie. Hy val aan deur swartbessiebosse te maak wat hy soos swepe gebruik.

GalleryEdit

TriviaEdit

  • Hul naam is afgelei van die Final Fantasy Grim Reaper-entiteit, wat soos Marluxia 'n seis dra en met Doom spells geassosieer word.

Eksterne skakelsEdit