Ratty Rat Trio

Kingdom Hearts Union χ
These furry vermins have lots of HP and strength, but lacks defense. Exterminate them quickly before they abandon ship!

Die Ratty Rat Trio is 'n Embleem hartelose wat in Kingdom Hearts Union χ bekendgestel word. Dit is 'n baas in Paleis van Drome.[1]

Voorkoms[edit | edit source]

'N Ratty Rat Trio is 'n groepering van verskeie Ratty Rats wat 'n kollektiewe vorm. Van hulle voorkoms lyk hulle soos wollerige muise. Haar ligblou lyf is ovaal en lyk soos 'n bal wol. Hul gesigte, aan die ander kant, is swart met die tipiese geel gloeiende oë. Haar gesig is bedek met 'n pienk gekleurde zigzagnaad. By die kruis is 'n blou stert wat lyk soos die tipiese geboë antenne van die hartelose. As ore dra hulle bruin knoppies met 'n geel gekruiste naat. In plaas van voete, het hulle ook dieselfde bruin knoppies met die geel gekruiste naat.

Storie[edit | edit source]

Kingdom Hearts Union χ[edit | edit source]

Nadat die speler Jaq gehelp het om die materiaal bymekaar te maak om 'n bal rok vir Cinderella te skep, jag die speler op Lucifer om die pêrelketting te kry wat die muis nog nodig het. Terwyl hy hom voorberei om na Cinderella se kamer terug te keer, word die speler gekonfronteer met die Ratty Rat Trio Heartless wat toegang tot die toring van die villa van Lady Tremaine blokkeer.

Strategie[edit | edit source]

Hierdie Heartless het 'n groot HP-telling, maar relatief lae verdediging. Met kragtige aanvalle kan u vinnig teen hom sukses behaal.

Kommentaar en verwysings[edit | edit source]

  1. In Augustus 2017 verskyn hy in Kingdom Hearts Unchained χ / Union χ in die twaalfde soeke van die XIII Event Series Organization XIII No. 8 Axel: XII.

Eksterne skakels[edit | edit source]