FANDOM

(In progress)
Hierdie artikel is geredigeer deur Pain88Message. (Time stamp: 8.Des 2019)
Voeg bekende inligting van Pumpkinhead.

Die Pumpkinhead (in afrikaans.: pampoenkop) is 'n sleutelhanger vir Sora se Keyblade wat verskyn in Kingdom Hearts en Kingdom Hearts: Chain of Memories.

In Kingdom Hearts gee Jack Skellington vir Sora die Pumpkinhead nadat hy die sleutelgat van Halloween Town toegesluit het.

In Kingdom Hearts: Chain of Memories is die Pumpkinhead die handtekening Aanvalkaart vir Halloween Town.

OntwerpEdit

Die pampoenkop is byna heeltemal swart van kleur. Dit het 'n eenvoudige handvatsel, 'n faksimilee van die kop van Jack Skellington wat die greep versier, en 'n gekantelde beskerming met dun, wit are wat volgens Jack se boog aangehelp is. Die skag van die lem is dun en lank, en die tande lyk soos 'n gestileerde vlermuis wat aan die lem hang. Die sleutelhakel token is 'n jack o' lantern.

Die naam "Pumpkinhead" verwys na Jack se posisie in Halloween Town, die "Pumpkin King". Beide die kop van Jack en 'n jack o' lantern is deel van die ontwerp van die Keyblade.

Ander verskyningsEdit

Pumpkinhead is die sleutel swaard verpak met die Series 3 Play Arts Figures Halloween Town Sora.

Sien ookEdit

Eksterne skakelsEdit