Namin%C3%A9_CGI_Talksprite.png Artikel Status: Hierdie artikel is Onder Konstruksie.

(Oop)
Hierdie artikel is geredigeer net gesamentlik geskep. Neem deel en let op die artikel praat bladsy.
Rede vir redigering: Voeg bekende inligting van Kingdom Hearts Unchained χ by die artikel.
Die laaste redigering was: 09.05.2018

User Pain88 (Sandra Ws) Porträt

Possessors
Possessors KHX
HeartlessBoss Heartless Emblem
Katakana ポセッサーの群れ
Romaji Posessā no Mure
Japanese Possessor Herd
Tipe Pureblood Heartless
Tuis Wêreld Wonderland
Daybreak Town
Spel Kingdom Hearts χ
Variations
Possessor
Massive Possessor
Gargoyle Knight
Gargoyle Warrior
Cloudy Sunrise
Pink Possessor

Kingdom Hearts Unchained χ

A swarm of Heartless this smoky can't be good for your health! They inflict various status ailments, so bring the proper Medals to remedy the situation.

1

2

Die Possessors is 'n Pureblood Hartelose wat verskyn in Kingdom Hearts χ.[1] Hy is een van die baas teen wie die speler in die wêreld Wonderland stryd. Hy is 'n kollektiewe van Possessors.

VoorkomsEdit

Possessors is in hul oë, eintlik 'n groep Possessor wat saam veg. Hy lyk presies soos die Possessor. Hy is 'n eenvoudige, gasagtige wesens wat ooreenstem met die Darkball Heartless, wat 'n soortgelyke, kronkelende mond het, alhoewel die Possessors se rooi is en gloeiende geel oë het. Dit is skynbaar uit swart, donkerblou en pers skaduwees.

StatistiekEdit

Kingdom Hearts χ
Kingdom Hearts χ algemene
LV AP HP EXP LUX Munny Kaarte Plek UCX Typ
3331210000000-WonderlandMagic Gem KHX
Towerkuns

StoriesEdit

Kingdom Hearts χ[chi]Edit

Die Possessors en Alice KHX

Alice word bedreig deur die Possessors.

Op een van die besoeke wat die speler na die Wonderland doen, staan die Wit Konyn voor sy huis. Hy kla dat hy laat sal wees omdat hy die sleutels na sy huis verloor het en vra die speler om hulle in die geheimsinnige kamer te soek. Wanneer die speler die sleutels vind, kry hy hulle terug en die haas dank hom. Om te glo dat hy hierdie taak voltooi het, gaan die speler voort op sy reis wanneer die haas skielik aan die gang kom en hom weer vir hulp vra. Gegewe hierdie situasie, gaan die speler terug na die huis van die haas en ontmoet Alice, wat ten spyte van haar grootte in die klein huis is. Op daardie oomblik verskyn die Possessors en dreig Alice. Die speler slaag daarin om die teenstanders suksesvol te stop en Alice te verdedig. Aangesien Alice in die huis vasgevang is weens haar grootte, vra sy die speler om na 'n nabygeleë tuin vir groente te gaan, daar is 'n sampioene wat hulle kleiner maak. Die speler kry die mushroom en hande oor Alice, sodat Alice terug kan krimp tot 'n grootte wat haar toelaat om die huis te verlaat. Nadat die haas en haar weggehardloop het, verskyn Chirithy aan die speler om hom te vertel dat daar baie vreemde dinge in hierdie wêreld gebeur.

StrategieEdit

Hierdie afdeling van die artikel is 'n Saadjie. Jy kan help deur dit uit te brei..Blue Rhapsody KHCOM

VideoEdit

Possessors—Kingdom Hearts Unchained χ Possessors – Kingdom Hearts Unchained χ
KHUx 1 Turn Kill Fail! Quest 379 vs Swarm of Possessors & Story

KHUx 1 Turn Kill Fail! Quest 379 vs Swarm of Possessors & Story

KHUX ENG Quest 379 Posessor Swarm 1 turn triumph

KHUX ENG Quest 379 Posessor Swarm 1 turn triumph

Kommentaar en verwysingsEdit

  1. Tydens Coliseum Quests in April 2017 verskyn hy weer in die tiende ronde as 'n teenstander.