Kingdom Hearts wiki
Advertisement
latest?cb=20130731205729&path-prefix=de Artikel Status: Hierdie artikel is Onder Konstruksie.

(Oop)
Hierdie artikel is geredigeer net gesamentlik geskep. Neem deel en let op die artikel praat bladsy.
Rede vir redigering: Voeg bekende inligting van Kingdom Hearts Union χ by die artikel.
Die laaste redigering was: 02.01.2021

User Pain88 (Sandra Ws) Porträt.jpg

Possessors

Kingdom Hearts Union χ
A swarm of Heartless this smoky can't be good for your health! They inflict various status ailments, so bring the proper Medals to remedy the situation.

Die Possessors is 'n Pureblood Hartelose wat verskyn in Kingdom Hearts χ.[1] Hy is een van die baas teen wie die speler in die wêreld Wonderland stryd. Hy is 'n kollektiewe van Possessors.

Voorkoms[]

Possessors is in hul oë, eintlik 'n groep Possessor wat saam veg. Hy lyk presies soos die Possessor. Hy is 'n eenvoudige, gasagtige wesens wat ooreenstem met die Darkball Heartless, wat 'n soortgelyke, kronkelende mond het, alhoewel die Possessors se rooi is en gloeiende geel oë het. Dit is skynbaar uit swart, donkerblou en pers skaduwees.

Stories[]

Kingdom Hearts χ[chi][]

Op een van die besoeke wat die speler na die Wonderland doen, staan die Wit Konyn voor sy huis. Hy kla dat hy laat sal wees omdat hy die sleutels na sy huis verloor het en vra die speler om hulle in die geheimsinnige kamer te soek. Wanneer die speler die sleutels vind, kry hy hulle terug en die haas dank hom. Om te glo dat hy hierdie taak voltooi het, gaan die speler voort op sy reis wanneer die haas skielik aan die gang kom en hom weer vir hulp vra. Gegewe hierdie situasie, gaan die speler terug na die huis van die haas en ontmoet Alice, wat ten spyte van haar grootte in die klein huis is.

Alice word bedreig deur die Possessors.

Op daardie oomblik verskyn die Possessors en dreig Alice. Die speler slaag daarin om die teenstanders suksesvol te stop en Alice te verdedig. Aangesien Alice in die huis vasgevang is weens haar grootte, vra sy die speler om na 'n nabygeleë tuin vir groente te gaan, daar is 'n sampioene wat hulle kleiner maak. Die speler kry die mushroom en hande oor Alice, sodat Alice terug kan krimp tot 'n grootte wat haar toelaat om die huis te verlaat. Nadat die haas en haar weggehardloop het, verskyn Chirithy aan die speler om hom te vertel dat daar baie vreemde dinge in hierdie wêreld gebeur.

Statistiek[]

Kingdom Hearts χ
Kingdom Hearts χ algemene
LV AP HP EXP LUX Munny Kaarte Plek UCX Typ
333 1 210000 0 0 0 - Wonderland Magic Gem KHX.png
Towerkuns

Strategie[]

Aangesien die Possessors op vlak 333 is, moet u 1 AP gebruik om hom beveg. Hy kan ook tydens die aanval baie statusveranderings aan die speler veroorsaak.

Video[]

Possessors—Kingdom Hearts Unchained χ Possessors – Kingdom Hearts Unchained χ
KHUx_1_Turn_Kill_Fail!_Quest_379_vs_Swarm_of_Possessors_&_Story KHUX_ENG_Quest_379_Posessor_Swarm_1_turn_triumph

Kommentaar en verwysings[]

  1. Tydens Coliseum Quests in April 2017 verskyn hy weer in die tiende ronde as 'n teenstander.

Eksterne skakels[]