latest?cb=20130731205729&path-prefix=de Artikel Status: Hierdie artikel is Onder Konstruksie.

(Oop)
Voeg voorheen bekende inligting van Kingdom Hearts χ by die artikel..

User Pain88 (Sandra Ws) Porträt.jpg

Pink Possessor

Kingdom Hearts Union χ
This flowering monster will try to put you to sleep during its first turn. Don't let yourself be hypnotized by its pretty-in-pink appearance!

Die Pink Possessor is 'n Embleem hartelose wat in Kingdom Hearts χ tydens die Flower event in 2016 verskyn het. Hy verskyn ook in Kingdom Hearts Union χ tydens verskillende Event Quest as 'n teenstander vir die speler.

Voorkoms[edit | edit source]

Vanuit sy uiterlike voorkoms is die Pink Possessor 'n bolvormige Possessor, wat in ligte pers gekleurde kersiebloeisels omhul is. U kan sien sy swart gesig, met die geel oë wat kenmerkend is van sy spesie en 'n gekartelde perskleurige mond. Hy het ook vier swart spykers, waarvan twee opwaarts en twee na onder gerig is. Daarbenewens is hy omring deur verskeie kleiner bleek pers gekleurde Posssessors, wat heeltemal bedek is met kersenbloesem blare. Hy dra ook 'n rooi, oop Japannese olie-papier sambreel, wat hy gebruik as 'n soort van sambreel of as 'n parasol.

Statistiek[edit | edit source]

Kingdom Hearts χ
Event
LV AP HP EXP LUX Munny Kaarte Event UCX Typ
666 30 5549287 142 76 15750 319 Flower Magic Gem KHX.png

Strategie[edit | edit source]

Die Pink Possessor sal probeer om sy opponent in die eerste ronde in slaapstatus te plaas.

Gallery[edit | edit source]

Eksterne skakels[edit | edit source]