latest?cb=20130731205729&path-prefix=de Artikel Status: Hierdie artikel is Onder Konstruksie.

(In progress)
Hierdie artikel is geredigeer deur Pain88Message. (Time stamp: 5.Mar 2021)
Voeg bekende inligting van Phantom Green by die artikel. Voeg inligting by vir die sintese materiale vir Kingdom Hearts III.

User Pain88 (Sandra Ws) Porträt.jpg

Die Phantom Green is 'n sleutelhanger vir Sora se sleutel-swaard en verskyn in Kingdom Hearts III.

Dit is slegs beskikbaar in aflaaibare inhoud (DLC) in die Microsoft Store en as 'n voorafbestelbonus in die Microsoft Store.

Hierdie sleutel-swaard kan verbeter word deur met verskillende sintese materiale te smee.

Ontwerp[edit | edit source]

Phantom Green is 'n Xbox One-paletruil van Star Seeker. Die handvatsel is swart met 'n geel kristal naby die lem en geel en silwer sterre naby die pommel. Die verskietende sterre wat die handwag uitmaak, is groen wat in swart vervaag, met die silwer sirkels met groen kristalle ingelê. Die basis van die lem is silwer, en die lem is grys wat verbleik in swart. Aan die bokant van die lem is daar drie donkergroen kristalle en op die tande 'n silwer en goue maan en 'n geel ster. Die skakels van die sleutelhanger is rooi, groen en blou, onderskeidelik gebaseer op die B-, A- en X-knoppies op die Xbox One se kontroleerder, met die Y-knoppie voorgestel deur die geel maan wat dien as token. Die naam verwys na die donkergroen kleur.

Gallery[edit | edit source]

Formules vir die sintese[edit | edit source]

Kingdom Hearts III[edit | edit source]

Hierdie sleutel-swaard kan verbeter word deur tien verskillende formules.

Lv Materials
1 Fluorite KHIII.png x1 Wellspring Shard KHIII.png x2
4 Damascus KHIII.png x1 Wellspring Stone KHIII.png x1
7 Adamantite KHIII.png x1 Wellspring Gem KHIII.png x1
10 Electrum KHIII.png x1 Wellspring Crystal KHIII.png x1

Sien ook[edit | edit source]

Kommentaar en verwysings[edit | edit source]

  1. Beskikbaar vir diegene wat die spel vooraf bestel via Micosoft Store
  2. Slegs in Microsoft Store beskikbaar

Eksterne skakels[edit | edit source]