FANDOM

(Oop)
Voeg bekende inligting van Odin by die artikel.
Sommige van die inligting is dalk onakkurate en is geneig om te verander. Asseblief daarvan weerhou om gerugte en spekulasie op hierdie artikel.

Odin
Image 08062020-2 (Sandra Weiß)

"'♥♥Geen foto beskikbaar op die oomblik nie.—Sandra Ws (Pain88) poseer vir Kingdom Hearts—"
Somebody Emblem
Katakana ウォーデン

Romaji Wōden

Japannese Wōden

Tipe Somebody

Home Wêreld Scala ad Caelum

Speletjie Kingdom Hearts Dark Road

Odin is 'n karakter wat in Kingdom Hearts Dark Road verskyn.[1] Hy is die meester van die Keyblade wat Xehanort, Eraqus en hul metgeselle, by Scala ad Caelum opgelei het.

VerskyningEdit

Odin is 'n ou man met 'n haakneus, met lang grys hare en 'n lang baard. Hy is geklee in 'n beige hemp en 'n hakama, wat soos se uitrusting van Eraqus lyk. Hy dra ook 'n swart gordel versier met 'n goue band en die simbool van Terra se Mark. Hy dra 'n bruin toga oor sy uitrusting, sowel as 'n puntige hoed van dieselfde kleur, wat een van sy oë verberg. Hy het grys oë.

PersoonlikheidEdit

Odin word beskryf as 'n wyse en geheimsinnige man, van wie min bekend is.

StorielynEdit

Kingdom Hearts Dark RoadEdit

GalleryEdit

EtimologieEdit

  • In die Noorse mitologie is Odin die hoof van die Æsir-gode en koning van Asgard. Wōden is die Ou-Engelse vorm van die naam. Die Noorse mitologie, die bron van die mees oorlewende inligting oor hom, vereenselwig Odin met wysheid, genesing, dood, koninklikes, die galg, kennis, oorlog, stryd, oorwinning, towery, poësie, waansin en die runiese alfabet, en beeld hom uit as die man van die godin Frigg. Hy word dikwels uitgebeeld as 'n bebaarde ou man in 'n lang kleed en 'n puntige hoed, en is die inspirasie vir die moderne ikoon van die ou towenaar.
    • Een van die mites oor Odin handel oor die offer van sy oog in ruil vir sy mistieke kennis, wat herinner aan die Meester van die Meesters wat sy eie oog in die Gazing Eye plaas om die toekoms te sien. Boonop is een van Master Odin se oë deur sy hoed versteek.

Eksterne skakelsEdit