FANDOM

(In progress)
Hierdie artikel is geredigeer deur Pain88Message. (Time stamp: 14.Nov 2019)
Voeg bekende inligting van Oathkeeper.

Kingdom Hearts 358/2 Days
Oathkeeper
Oathkeeper KHD
"'N Wapentransformasie teweeg gebring deur die installering van 'n vaardigheidseenheid in 'n Kingdom Key +."
Token
Oathkeeper Keychain KHD
Katakana 約束のお守り
Rōmaji Yakusoku no Omamori
Japanese Oath's Charm
Statistiek
Sterkte Verdediging
Base Eenheid Ultima Base Eenheid
+100 +4 +15 +0 +4
Towerkuns Krit koers Krit Bonus
Base Eenheid Base Eenheid Base Eenheid
+30 +4 +10 +4 +13 +4
Vermoëns
1: Defender
Verkry
Zero Gear ⑤ + 1 Ability Unit Ⓛ (Roxas/Xion)

Die Oathkeeper (in afrikaans.: Eedhouer) is 'n sleutelhanger vir Sora se Keyblade wat verskyn in Kingdom Hearts, Kingdom Hearts: Chain of Memories, Kingdom Hearts II, Kingdom Hearts 358/2 Days, en Kingdom Hearts Re:coded.

Dit verskyn ook as die helfte van Roxas se dubbele stel sleutel swaarde langs die Oblivion, en is getransformeer van sy oorspronklike Kingdom Key nadat Xion na Sora teruggekeer het. Fundamenteel is die Oathkeeper simbolies van Sora se herinneringe aan Kairi.[1]

OntwerpEdit

Die skag van die Oathkeeper het twee harte, en sy handvatsel dra twee engelvlerke en kontrasteer die vlermuisvlerke wat die handvatsel van Oblivion uitmaak. Die tande is gevorm in die vorm van die Kanji vir "lig" (光), wat ooreenstem met die kanji van die vergetelheid vir "duisternis". Die sleutelhanger token is Kairi se Wayfinder, 'n ster wat van Thalassa Shells saamgewerk is. In Castle Oblivion word dit vervang deur die trinket van Naminé totdat die illusie oor Sora se Thalassa Charm verbreek. Wanneer dit deur die gebruiker ontbied word, kom Oathkeeper na vore in 'n helder, geelwit lig.

Die Engelse naam van die Oathkeeper spruit uit sy sleutelhanger, Kairi se Wayfinder, as 'n herinnering aan die belofte van Sora aan haar. Die Japanese naam, "Oath's Charm", weerspieël ook hierdie status.

Speletjie meganikaEdit

In Kingdom Hearts het die Oathkeeper 'n ordentlike reikwydte en is dit goed gebalanseerd, wat dit 'n aanvaarbare plaasvervanger vir die Leeuhart maak.

In Kingdom Hearts II maak die vermoë van Form Boost dit baie nuttiger om Sora se Drive Forms gelyk te maak, eerder as vir gereelde stryd.

In Kingdom Hearts 358/2 Days begin hierdie Keyblade se grondkombinasie met 'n voorwaartse stoot, gevolg deur 'n skuins vertikale aanslag van die regterkant, en gaan voort met 'n bliksemsnelle stormloop wat bestaan ​​uit 'n horisontale skuin staking links, dieselfde regs geskuinte staking, en 'n vertikale afwaartse skuin staking en eindig met 'n terugspring en 'n haastige skuins draai. U kan die kombinasie verander en dit eindig na die eerste opwaartse skuin staking deur op ButtonY te druk; dit sal 'n sprong in die lug veroorsaak en 'n effense skuins draaiende streep. Die lugkombinasie is 'n stormloop vorentoe en twee afwaartse spin staking van weerskante af.

In Kingdom Hearts Re:coded is Oathkeeper se Klok vermoëns die beste verdedigingsvermoëns onder al die sleutelhanger in die spel.

StorielynEdit

Kingdom HeartsEdit

The Oathkeeper word gevorm wanneer Sora Kairi se Wayfinder as 'n sleutelhanger gebruik. Nadat hy Kairi uit Hollow Bastion gered het, gee Kairi hom die bekoring vir geluk in die Secret Waterway in Traverse Town.

Kingdom Hearts: Chain of MemoriesEdit

Wanneer Sora die Castle Oblivion betree, herskryf Naminé die herinneringe aan Sora en vervang Kairi se gelukbringer met wat lyk na 'n sieraad van haarself wees. Nadat Sora die Darkside by Destiny Islands verslaan en met Naminé gepraat het, onthul sy die waarheid, en word die illusie weggedoen.

Kingdom Hearts IIEdit

Alhoewel Sora voortgegaan het om die Lucky Charm te besit nadat hy wakker geword het uit sy winterslaap, is hy nie in staat om die Oathkeeper te gebruik voordat hy na Twilight Town terugkeer en leer waarheen Kairi geneem is nie.

Kingdom Hearts Re:codedEdit

Binne die Datascape verkry Data-Sora die Oathkeeper-sleutelhanger nadat hy 'n seun met 'n hooded kappie beveg het en die waarheid agter die geheimsinnige boodskap wat in die eerste dagboek van Jiminy verskyn, verneem.

Ander verskyningsEdit

In die inleiding van Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance word Roxas as dubbele draer vertoon met die Oathkeeper and Oblivion teen Axel; Riku het ook die Oblivion teen Xemnas gebruik, terwyl Sora die Oathkeeper gebruik.

Play Arts FiguresEdit

'N Beperkte uitgawe Oathkeeper is saam met vier ander Keyblades vrygestel in 'n spesiale Play Arts Figures-bykomstigheidsstel, Play Arts Arms.

GalleryEdit

Sien ookEdit

  1. Weekly Famitsu, Tetsuya Nomura: "Die sleutel-swaarde wat die seun wat weet dat Sora vasgehou het, is die Oathkeeper en die Oblivion uit die eerste spel. Die kosbare "Oathkeeper", wat Sora van Kairi ontvang het. Die straal-swart Keyblade, simbolies van Riku. Die Oblivion is aanvanklik as die naam vir Riku se Keyblade genoem. Die seun met die sleutel-swaarde van Riku (duisternis) en Kairi (lig)... Wie is hy !?" Vertaling via KHInsider.

Eksterne skakelsEdit