FANDOM

(In progress)
Hierdie artikel is geredigeer deur Pain88Message. (Time stamp: 7.Des 2019)
Voeg bekende inligting van No Name (KHBbS) by die artikel.

Hierdie artikel handel oor die Keyblade wat deur Terra, Ventus en Aqua gebruik word.
Jy kan kyk die Keyblade wat deur Luxu en Master Xehanort gebruik word.

Die No Name (afrikaans.: Geen naam nie) is 'n sleutelhanger vir Terra's, Ventus's en Aqua se sleutel-swaarde wat in die Noord-Amerikaanse, PAL en Final Mix-weergawes van Kingdom Hearts Birth by Sleep verskyn.

Terra, Ventus en Aqua word beloon met die No Name vir die verslaan van die Onbekende.

OntwerpEdit

Die No Name Keyblade is oorwegend gekleur in verskillende blou skakerings en is versier met uitgebreide, spitsvormige vorms. Die punt van No Name blyk 'n stophorlosie te wees, terwyl die tande diamantvormige spikes is wat met 'n swart webstruktuur verbind is, soortgelyk aan die ontwerp aan die voet van die boonste spits van Memory's Skyscraper. The Keychain deel die tydstema wat in die lem voorgestel word, en die token daarvan is 'n uurglas. Die skag van No Name lyk soos Xehanort se Ethereal Blade-agtige wapens, en die lem beskik oor 'n alomteenwoordige gloed.

Die naam "No Name" verwys moontlik na die raaisel rondom Xehanort se identiteit gedurende sy tyd as die "Onbekende". In die Kingdom Hearts-heelal word die naam geleen uit die ironiese naam wat Luxu sy Keyblade gegee het.

GalleryEdit

Sien ookEdit

  1. Slegs beskikbaar in die oorspronklike Engelse en Kingdom Hearts Birth by Sleep Final Mix-vrystellings.

Eksterne skakelsEdit