FANDOM

(In progress)
Hierdie artikel is geredigeer deur Pain88Message. (Time stamp: 14.Okt 2019)
Rede vir redigering: Hierdie artikel Niceland is Onder Konstruksie.
Voeg voorheen bekende inligting by die artikel.

Niceland is 'n wêreld binne Game Central Station, bekendgestel in Kingdom Hearts Union χ. Dit is gebaseer op die Disney-fliek, Wreck-It Ralph.

Gekoppel aan Game Central Station, hierdie wêreld is die tuiste van die wêreld[1] van Fix-It Felix, Jr., 'n arcadespel waarin Felix 'n gebou moet herstel wat Ralph wil vernietig. Maar Ralph soos al hoe minder hierdie situasie, omdat hy verkies om 'n held te wees.

Instellings en gebiedeEdit

StorielynEdit

Kingdom Hearts Union χ[Cross]Edit

Na afloop van die Speler het die Game Central Station gebeur, kom hy met sy Chirithy in Niceland om die flap foute te vind en die oorsaak in Daybreak Town foute te stop. Sodra hulle by die dorp se treinstasie kom, hoor die duo in die verte skree en merk op dat Heartless rond 'n gebou vlieg. Die twee vriende besluit om daarheen te gaan.

Soos hulle by die gebou aankom, dui die duo daarop dat 'n individu die gebou vernietig, en hulle besluit om hom te ontmoet. Wanneer hy die Speler beskou as 'n indringer, val die persoon die Speler aan. Ná die geveg word die individu verslaan en teruggedryf. Dis dan dat Felix aankom, wat baie ontevrede met die Speler se ingryping. Hy verduidelik dat die een wat hy verslaan het, Wreck-It Ralph is en dat sy rol in hul spel die skurk is en hy die gebou sloop. Felix is die held wat Ralph moet stop en die gebou regmaak.

Felix vra dan die Speler om nie in te gryp om verwarring onder potensiële spelers in hul spel te vermy voordat hy die gebou verlaat nie.

Terug na sy stomp en sy baksteene lyk Ralph depressief en kla hy dat hy die held soos as Felix wil wees.

KaraktersEdit

  • Sagte inwoners (interaksie maar verskyn nie)

VyandeEdit

HeartlessEdit

AnderEdit

GalleryEdit

  1. In die oorspronklike weergawe van Ralph se wêrelde is Niceland die naam van die stad waarin die spel Fix-It Felix, Jr. plaasvind; sy inwoners is Nicelanders. In die Franse en Duitse weergawe van die film word die naam van die stad nooit genoem nie, en die inwoners word slegs die "lieflike inwoners" genoem.

Eksterne skakelsEdit