FANDOM

(Oop)
Rede vir redigering: Hierdie artikel Nameless Star is Onder Konstruksie.
Voeg voorheen bekende inligting by die artikel.

Naamlose Ster
Sandra W Pain88 Bikini03

"♥♥Geen beeld beskikbaar op die oomblik nie.
Jy kan selfs onbekend aan my nie, maar ek sien jy nou.—Maagd Sandra Ws (Gebruiker Pain88)♥♥—
"
Somebody Emblem
Katakana ネームレス・スター

Romaji Nēmuresu Sutā

Engelse naam Nameless Star

Tipe Entelechy

Stem akteurs (Ja:) Risa Shimizu (actress)
(En:) Madison Davenport

Home Wêreld The Final World

Rol Neutrale

Speletjie Kingdom Hearts III

Die Naamlose Ster (engels: Nameless Star) is die gees van 'n geheimsinnige meisie wat in die finale wêreld vertoef. Terwyl haar identiteit nie gespesifiseer word nie, is sy 'n vorm van 'n ander karakter wat voorheen in die reeks verskyn het.[1]

VerskyningEdit

Die naamlose ster bestaan ​​uit 'n verskeidenheid helder wit kolle, wat saam 'n vyfpuntige ster vorm.

StorielynEdit

Voor Kingdom Hearts IIIEdit

In onbekende omstandighede verloor 'n meisie haar liggaam, haar naam en "alles wat haar was" as gevolg van 'n "iemand". Te danke aan hul sterk begeerte om gevind word deur die seun, wat sy die meeste liewe, kon haar hart die vorm van 'n blink ster neem om in die laaste wêreld te bly. Daar wag die meisie vir haar minnaar om haar te kom kry.

Kingdom Hearts IIIEdit

Sora Talks to Nameless Star KHIII

Sora praat met 'n naamlose ster oor die persoon waarvoor sy wag.

Die naamlose ster verskyn, terwyl Sora die eerste dele van sy liggaam saam met die ander sterre versamel, wat nog steeds gebind is weens 'n verband. Sy vertel Sora dat iemand haar naam en alles oor haar weggeneem het en dat sy wag vir 'n bepaalde persoon om haar te kom kry.[2] Die persoon waarna sy wag, is egter omskep deur hul hart met iemand anders te vervang en onthou haar nie meer nie, al sou hy haar mis as hy kon. Nadat hy die ster aangemoedig het om nie hoop op te gee nie, bied Sora hom te help om die egpaar te koppel en die ster fluister an hom sy geliefde se naam.

GalleryEdit

  1. Kingdom Hearts III' Onderhoud met Tetsuya Nomura (Dengeki PS); Onderhoudvoerder: "Baie mense wat KH3 voltooi het, is geïnteresseerd in die "meisie" wat Lea en Isa gesoek het, en die bestaan ​​van die "NAAMLOSE STER" in die finale wêreld. Kan jy vir ons 'n wenk gee oor die waarheid agter hierdie meisies? Is hulle karakters wat reeds in die reeks verskyn het?" / Tetsuya Nomura: "Ek dink dit is ook moontlik om self uit te vind as jy na al die geheime verslae kyk, maar ja, dit is karakters wat reeds in die reeks verskyn het. Jy sal uitvind wie "NAAMLOSE STER" as daar 'n volgende keer is. Vertaling via Goldpanner (engels).
  2. Nomura onderhoud vir Ultimania deur Kingdom Hearts III (vertaal in Engels) Nomura het ook bevestig dat Sora van die seun se naam voor geweet het dat die Star vir hom gefluister het.

Eksterne skakelsEdit