FANDOM

(Oop)
Voeg bekende inligting van Midnight Blue by die artikel. Voeg inligting by vir die sintese materiale vir Kingdom Hearts III.

Die Midnight Blue (afrikaans: Middernag blou) is 'n sleutelhanger vir Sora se sleutel-swaard en verskyn in Kingdom Hearts III.

Dit is slegs beskikbaar in aflaaibare inhoud in die Playstation Store en as 'n voorafbestelbonus in die PlayStation Store.

Hierdie sleutel-swaard kan verbeter word deur met verskillende sintese materiale te smee.

OntwerpEdit

Midnight Blue is 'n PlayStation-paletruil met 4 temas van Star Seeker. Sy greep is swart met 'n blou ster naby die lem en 'n silwer ster naby die pommel. Die verskietende sterre wat die handwag uitmaak, is donkerblou, met een met 'n blou B x-knoppie en een met 'n blou B c-knoppie, terwyl aan die ander kant 'n blou B s-knoppie vertoon is, en een met 'n blou B t-knoppie vertoon is. Die basis van die lem is silwer, en die lem is blou met 'n patroon soortgelyk aan die naghemel. Op die punt is drie blou kristalle en op die tande 'n silwer maan en 'n geel ster. Die skakels van die sleutelhanger is silwer, en die token is 'n geel maan. Die naam verwys na die donkerblou kleur.

GalleryEdit

Formules vir die sinteseEdit

Kingdom Hearts IIIEdit

Hierdie sleutel-swaard kan verbeter word deur tien verskillende formules.

Lv Materials
1 Fluorite KHIII x1 Wellspring Shard KHIII x2
4 Damascus KHIII x1 Wellspring Stone KHIII x1
7 Adamantite KHIII x1 Wellspring Gem KHIII x1
10 Electrum KHIII x1 Wellspring Crystal KHIII x1

Sien ookEdit

  1. Beskikbaar vir diegene wat die spel vooraf bestel via PlayStation Store
  2. Slegs in PlayStation Store beskikbaar

Eksterne skakelsEdit