latest?cb=20130731205729&path-prefix=de Artikel Status: Hierdie artikel is Onder Konstruksie.

(Oop)
Voeg bekende inligting van Midnight Blue by die artikel. Voeg inligting by vir die sintese materiale vir Kingdom Hearts III.

User Pain88 (Sandra Ws) Porträt.jpg

Die Midnight Blue (afrikaans: Middernag blou) is 'n sleutelhanger vir Sora se sleutel-swaard en verskyn in Kingdom Hearts III.

Dit is slegs beskikbaar in aflaaibare inhoud in die Playstation Store en as 'n voorafbestelbonus in die PlayStation Store.

Hierdie sleutel-swaard kan verbeter word deur met verskillende sintese materiale te smee.

Ontwerp[edit | edit source]

Midnight Blue is 'n PlayStation-paletruil met 4 temas van Star Seeker. Sy greep is swart met 'n blou ster naby die lem en 'n silwer ster naby die pommel. Die verskietende sterre wat die handwag uitmaak, is donkerblou, met een met 'n blou X-knoppie en een met 'n blou Circle-knoppie, terwyl aan die ander kant 'n blou Square-knoppie vertoon is, en een met 'n blou Triangle-knoppie vertoon is. Die basis van die lem is silwer, en die lem is blou met 'n patroon soortgelyk aan die naghemel. Op die punt is drie blou kristalle en op die tande 'n silwer maan en 'n geel ster. Die skakels van die sleutelhanger is silwer, en die token is 'n geel maan. Die naam verwys na die donkerblou kleur.

Gallery[edit | edit source]

Formules vir die sintese[edit | edit source]

Kingdom Hearts III[edit | edit source]

Hierdie sleutel-swaard kan verbeter word deur tien verskillende formules.

Lv Materials
1 Fluorite KHIII.png x1 Wellspring Shard KHIII.png x2
4 Damascus KHIII.png x1 Wellspring Stone KHIII.png x1
7 Adamantite KHIII.png x1 Wellspring Gem KHIII.png x1
10 Electrum KHIII.png x1 Wellspring Crystal KHIII.png x1

Sien ook[edit | edit source]

Kommentaar en verwysings[edit | edit source]

  1. Beskikbaar vir diegene wat die spel vooraf bestel via PlayStation Store
  2. Slegs in PlayStation Store beskikbaar

Eksterne skakels[edit | edit source]