FANDOM

Die Metal Chocobo is 'n sleutelhanger vir Sora se sleutel-swaard en 'n sleutel-swaard wat deur Data-Sora toegepas kan word, wat verskyn in Kingdom Hearts, Kingdom Hearts: Chain of Memories en Kingdom Hearts Re:coded.

In Kingdom Hearts is die Metal Chocobo 'n beloning vir Sora, vir die verslaan van Cloud in die Hercules Cup.

OntwerpEdit

Die lem lyk soos die metaal Buster-swaard van Cloud, en die token van die Sleutelhanger is 'n Chocobo. Dit het 'n rooi handvatsel en handbeskerm. Aan die onderkant van die lem is daar twee gate, die een bo-op die ander, en daar is drie gate langs die tande.

Alhoewel die naam van die Metal Chocobo direk afgelei is van die Chocobo van Final Fantasy, is die name van die opgraderings daarvan in die Japanse weergawe van Kingdom Hearts Re:coded eintlik afgelei van dié wat aan die verskillende vorme van Bahamut in die Final Fantasy VII-samestelling gegee is, en Cloud 'n hoofkarakter is. In teenstelling hiermee speel die benamings in die Engelse weergawe op die "Metal"-gedeelte van die naam: Iron (Fe), Silver (Ag), Gold (Au) en Platinum (Pt).

Ander verskyningsEdit

Final Fantasy Record KeeperEdit

Die Metal Chocobo verskyn as 'n 5★ Keyblade. Dit kan verkry word by die Relic Draw tydens die Kingdom Hearts-samewerkingsgeleentheid. Die Metal Chocobo verleen die Burst Soul Break Ars Arcanum wanneer toegerus om Sora.

Sien ookEdit

Eksterne skakelsEdit