FANDOM

Mean Maiden
Mean Maiden KHUX
'Die Mean Maiden Heartless soos sy verskyn in Kingdom Hearts Union χ
Katakana ミセスインソレント
Romaji Misesu Insorento
Japanese Mrs. Insolent
Tipe Emblem Heartless
Tuis Wêreld Kasteel van drome
Spel Kingdom Hearts Union χ

Kingdom Hearts Unchained χ

The number above this fashionable foe gets smaller with every Medal you use. Once it reaches 0, watch out! Prepare to dispel status ailments whenever possible!

1

2

Die Mean Maiden (afr: onbeskofte maagd) is 'n Emblem Heartless dit bekendgestel is in Kingdom Hearts Union χ. Dit is die laaste baas in die Kasteel van drome.

VoorkomsEdit

Mean Maiden is gebaseer op haar voorkoms aan die Lady Tremaine. Dit het 'n humanoïde vorm en dra 'n lila-rok met 'n hoë kraag en moue wat haar hele lyf dek. Daarbenewens is hierdie rok versier met goue juweliersware en turkoois edelstene. As hoofdrag dra sy 'n bonnet versier met verskeie grysskakerings, wat 'n sekere ooreenkoms met die hare van Lady Tremaine en 'n soort vossstert van dieselfde kleur het. Die bonnet is ook toegerus met 'n goue kroon en die embleem van die Heartless. Sy dra ook 'n stok versier met 'n turkoois gekleurde edelsteen aan die bokant.

Sy word altyd vergesel van twee katte waarvan die kleure ietwat soortgelyk is aan die bal-rokke van Drizella en Anastasia. Hulle het 'n identiese katvorm, waarvan die rugkant afgerond is om die agterkant van die klere na te boots en hulle dra bande om die nek. Haar stert is afgerond en dra 'n klokkie aan die einde van die stert. Slegs deur hul kleure is die twee katte om te onderskei: 'n Kat is hoofsaaklik getinte geel, met 'n turkoois-blou kraag; Die ander een is oorwegend pienk en pers getinte en het 'n oranje kraag.

StorielynEdit

Kingdom Hearts Union χEdit

Die Mean Maiden is 'n Heartless wat deur die duisternis in Lady Tremaine se hart ontbied word. Sy word vergesel deur twee katte Heartless, gebore uit die duisternis van Drizella en Anastasia, en hulle is op pad tot Cinderella. Wanneer die Speler en Jaq Cinderella uit haar slaapkamer wil los, hoor hulle haar skree. Terwyl hulle die kamer binnegaan, gaan die Mean Maiden die jong vrou aanval. Die speler verdedig Cinderella, en vernietig die Heartless.

StrategieEdit

Mean Maiden kan teen 'n reeks aanvalle aanval, wat in hierdie geval statusevaluasies veroorsaak. Daarbenewens kan beide katte uit te voer 'n teenaanval te genees hul hele groep as hulle genoeg keer getref word. Daarom moet die twee katte nie te dikwels getref word nie, anders sal die geveg verleng word.

GalleryEdit

Mean Maiden word soms vergesel deur twee kat Heartless, wat soos Drizella en Anastasia lyk.

Eksterne skakelsEdit