FANDOM

(In progress)
Hierdie artikel is geredigeer deur Pain88Message. (Time stamp: 21.Okt 2020)
Voeg bekende inligting van Majestic Mushroom by die artikel.

Die Majestic Mushroom is 'n skild wat deur Goofy in Kingdom Hearts II Final Mix aangewend kan word.

Dit kan ook gevind word as die Majestic Mushroom+.

OntwerpEdit

Die hoofvorm van die Majestic Mushroom is dié van 'n verkorte Heartless-embleem. Die bokant van die hart vertoon twee hoekige, gekrulde horings. Die horings en rande van die skild is grys. Die voorkant van die skild is versier deur die kop van een van die sampioen XIII, met 'n swart kop, 'kap', en arms met pikswart, hoekige spirale op die kap, 'n pikswart kop en geel, skynbaar gloeiende oë. Die voorkant van die skild agter die kop is wit met verskeie swart lyne wat van agter die kop van die Heartless afstraal. Net onder hierdie kop is 'n swart sirkel met 'n heeltemal rooi silhoeët van die Heartless-embleem daarop. Daar is ook twee swart, vleuelagtige bymiddels aan weerskante van die skild.

GalleryEdit

Majestic Mushroom
Majestic Mushroom+

Sien ookEdit

  1. Die Mushroom XIII nr. 2, nr. 4, nr. 6, nr. 8, nr. 10 en nr. 12 laat 'n Majestic Mushroom 25% van die tyd val as hulle tevrede is op rang C, en 85% van die tyd as hulle tevrede is met rang B.
  2. Die Mushroom XIII nr. 2, nr. 4, nr. 6, nr. 8, nr. 10 en nr. 12 laat 'n Majestic Mushroom+ 15% van die tyd val as hulle tevrede is op rang B, en 90% van die tyd as hulle tevrede is met rang A.

Eksterne skakelsEdit