FANDOM

Kingdom Hearts 358/2 Days
Helderheid
Lumineuse KHD
"'N Wapen wat jou toelaat om 'n kombinasie van langer grondkombinasies met groter reikwydte te reël."
Katakana リュミヌーズ
Rōmaji Ryuminūzu
Engelse naam Lumineuse
Statistiek
Sterkte Verdediging
Base Eenheid Ultima Base Eenheid
+64 +1 +36 +0 +3
Towerkuns Krit koers Krit Bonus
Base Eenheid Base Eenheid Base Eenheid
+6 +1 +8 +3 +9 +1
Vermoëns
1: Combo-Jump
2: Chain Power
3: Chain Time
Verkry
Champion Gear ⑤ (Larxene)

Variasies
Eruption

Kingdom Hearts 358/2 Days
Helderheid+
Lumineuse KHD
"'N Verbeterde lumineuse. Laat jou toelaat saam langer grondkombinasies met groter bereik te reël."
Katakana リュミヌーズ+
Rōmaji Ryuminūzu+
Engelse naam Lumineuse+
Statistiek
Sterkte Verdediging
Base Eenheid Ultima Base Eenheid
+67 +1 +33 +0 +3
Towerkuns Krit koers Krit Bonus
Base Eenheid Base Eenheid Base Eenheid
+7 +1 +8 +3 +9 +1
Vermoëns
1: Offensive Block
2: Chain Power
3: Chain Time
Verkry
Champion Gear+ ⑤ (Larxene)

Variasies
Eruption

Die Helderheid (engels: Lumineuse)[1] is 'n stel messe beskikbaar vir Larxene in Kingdom Hearts 358/2 Days. Dit kan opgegradeer word na die Helderheid+.

OntwerpEdit

'N Helderheid (Lumineuse) se lem is tweeledig en waai effens uitwaarts. Die lem is geel teen die punte en blou aan die basis, en die twee kleure meng saam. Die buiterande van die prongs is swart. Die handvatsel is soos een van die spikes op die Niemand-logo en is donkerblou. Dit lyk effens soos die Werewolf.

Lumineuse is Frans vir "Luminous".

Speletjie meganikaEdit

Die grondkombinasie van Helderheid (Lumineuse) begin met 'n lae, ronde sweep en met dreigende vibrerende lemme. Dit word gevolg deur 'n identiese sweep, dan klaar met 'n vertikale flip, het messe uitgewys. Die combo kan ten alle tye tydens die kombinasie onderbreek word met 'n ButtonY-Combo-beweging waarin Larxene in die lug spring en albei stelle messe op die teiken gooi.

Die lugkombinasie begin met 'n eenvoudige swipe, gevolg deur 'n afwentel met albei stelle messe. Dit eindig met 'n mid-air flip, met arms wat die twee stelle messe wuif. 'N Mid-air combo kan te alle tye onderbreek word, behalwe vir die afwerker, met 'n ButtonY-Combo-beweging, waarin Larxene haar messe op die teiken gooi, identies aan die ButtonY-Combo wat in die grondkombo beskikbaar is.

  1. Soos met alle messe van Larxene, gebruik die oorspronklike weergawe die Franse woord en die Franse weergawe die Duitser.

Eksterne skakelsEdit