FANDOM

Sandra W Pain88 Bikini01

♥♥Geen foto beskikbaar op die oomblik nie. Sandra Ws (Pain88) poseer vir Kingdom Hearts♥♥

Lucky Strike (ラックアップ Rakku Appu, lett. "Luck Up"), vertaal as Lucky Lucky in Kingdom Hearts II, is 'n vermoë wat in Kingdom Hearts bekendgestel word. Dit verhoog die dalingskoers van items, en die effek kan verhoog word deur meer as een kopie van die vermoë toe te rus, indien beskikbaar.

Speletjie meganikaEdit

In Kingdom Hearts is Lucky Strike 'n ondersteuningsvermoë wat 3 AP kos om toe te rus, 2 AP in Kingdom Hearts Final Mix. Die dalingstempo word verhoog met 'n faktor van 1 + 0.5n, waar n die aantal Lucky Strike-vermoëns verteenwoordig wat deur die aktiewe party toegerus is. As u al drie beskikbare eksemplare van die vermoë toerus, word die daling rate van vyande met 2.5 vermenigvuldig.

In Kingdom Hearts II is Lucky Lucky 'n ondersteuningsvermoë wat 5 AP kos om toe te rus. Die dalingstempo word verhoog met 'n faktor van 1 + 0.3n, waar n die aantal Lucky Strike-vermoëns verteenwoordig wat deur die aktiewe party toegerus is. Die toerusting van al sewe beskikbare kopieë, insluitend die toerusting wat aan toerusting gekoppel is, het daartoe gelei dat vyande se basis daling rate met 3.1 vermenigvuldig word. In Kingdom Hearts II Final Mix is ​​die faktor 1 + 0.5n en die maksimum aantal wat toegerus kan word is dertien, wat lei tot 'n maksimum daling rate van 7.5. Die bykomende Lucky Lucky wat in die limietvorm beskikbaar is, kan die dalingskoersfaktor verder verhoog tot 8, en die twee Lucky Lucky in die kritieke modus kan dit verhoog na 9.

In Kingdom Hearts 358/2 Days is Lucky Strike 'n toerusting vermoë.

In Kingdom Hearts Birth by Sleep is Lucky Strike 'n prysvermoë wat tot vyf keer toegerus kan word.

In Kingdom Hearts Re:coded is Lucky Strike 'n Stat Chip wat die geluk met een verhoog wanneer dit in die Stat Matrix geïnstalleer word.

In Kingdom Hearts III is Lucky Strike 'n ondersteuningsvermoë.

Verkry van Lucky StrikeEdit

Kingdom HeartsEdit

  • Sora verkry Lucky Strike op vlak 15 met die Dream Shield, vlak 39 met die Dream Rod, en vlak 69 met die Dream Sword.
  • Donald verkry Lucky Strike op vlak 55.
  • Goofy verkry Lucky Strike op vlak 27.
  • Aladdin het Lucky Strike as sy standaardvermoë.
  • Ariel het Lucky Strike as haar standaardvermoë.
  • Peter Pan het Lucky Strike as sy standaardvermoë.

Kingdom Hearts Final MixEdit

  • Donald verkry Lucky Strike op vlak 44.
  • Goofy verkry Lucky Strike op vlak 28.

Kingdom Hearts IIEdit

Kingdom Hearts II Final MixEdit

  • Roxas kry twee eksemplare van Lucky Lucky aan die begin van die derde dag in die kritieke modus.
  • Sora kry Lucky Lucky aan deur hy die limietvorm tot vlak 6 te verhoog.
  • Die Limietvorm het Lucky Lucky as standaardvermoë.
  • Donald verkry Lucky Lucky nadat die Nobodies by die Old Mansion verslaan het.
  • Goofy verkry Lucky Lucky nadat Shenzi, Banzai en Ed in die King's Den verslaan het.
  • Jack Sparrow het Lucky Lucky as sy standaardvermoë.
  • Jack Skellington het Lucky Lucky as sy standaardvermoë.
  • Die Lucky Ring het Lucky Lucky as toerusting vermoë.

Kingdom Hearts 358/2 DaysEdit

Ringe met Lucky StrikeEdit

Kingdom Hearts Birth by SleepEdit

Kingdom Hearts Re:codedEdit

Kingdom Hearts IIIEdit

Eksterne skakelsEdit