FANDOM

Lord Kyroo

Lord Kyroo (Spirit) KH3D

Lord Kyroo (Nightmare) KH3D

DreamEater Nightmare and Spirit Combination KH3D
Katakana カエルおうじ
Romaji Kaeru Ōji
Japanese Kaeru Prince
Tipe Spirit Dream Eater
Nightmare Dream Eater
Tuis Wêreld Symphony of Sorcery
Spel Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance
Variations
Chef Kyroo
Sir Kyroo

Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance

Master of the sword and sorcerer with the most, this brave little smartypants makes for a staunch companion... unless he catches fire.

1

2

'N Lord Kyroo is 'n droom eter wat verskyn in Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance. Die Lord Kyroo is 'n opsionele baas wat Sora en Riku in verskeie wêrelde ontmoet. Sy Gees-weergawe word verkry via sintese, terwyl sy Nagmerrie-weergawe gevind kan word in Symphony of Sorcery en in Prankster's Paradise in 'n portaal.

Wanneer die gees weergawe verslaan word, verlaat sy agter die droomfragment Brilliant Fantasy. Sy skakel aanval is Decussation.

VoorkomsEdit

Die Lord Kyroo se Japannese naam Kaeru Ōji (蛙王子) vertaal as "Kikker Prins", 'n verwysing na die Brothers Grimm se sprokie met dieselfde naam. Die Engelse naam is gebaseer op die Japannese naam.

Die Lord Kyroo lyk soos 'n bipedale padda, met ronde lyf en stomp, drie-ledige ledemate. Dit dra 'n skild en rapier, en dra 'n kroon en 'n polka stippellyn cape.

Gees

As 'n Gees is Lord Kyroo hoofsaaklik bruin gekleur met 'n paar skakerings geel en pers, hoofsaaklik om sy ledemate. Sy kroon is geel met pienk kleure en sy cape is blou-pers met geel stippies. Verf-wapens beïnvloed al sy groen dele, behalwe groen op sy voete en bene. Dit het ook 'n liggeel onderbuik en sy skild is geel met 'n pienk vierkantige simbool in sy middel met 'n witmetaalrand. Dieselfde patroon verskyn op sy rapier se handwag, gekleurde groen; Die greep is pienk terwyl die pommel en wag silwer gekleurd is.

Nagmerrie

As 'n nagmerrie is die primêre kleur 'n donker turkoois. Die rapier is swart en wit gekleur op die handvatsel en die handskerm, en sy skild geel en swart. Sy voete en hande is geel en magenta in teenstelling met die res van sy liggaam gekleurde. Die cape is ook pers met pers-polkaartjies gekleur, terwyl die kroon groen met magenta-kleure is. Sy onderlyf is gekleur met 'n donker geel.

Die baas weergawe van die Lord Kyroo is gekleur soos 'n Seldsame Nagmerrie, met sy lyf, skild agtergrond, en rapier patroon wat die tradisionele silwer turqouise gloei. Sy kroon skyn silwer, en sy cape is swart met grys stippies. Dit is andersins identies aan 'n Nagmerrie Lord Kyroo. Hierdie kleurskema word egter nie in die joernaal uitgebeeld nie en word nie amptelik aangewys as 'n Skaars Nagmerrie nie.

StorielynEdit

Wanneer Riku terugkeer na die Nave in La Cité des Cloches, ontmoet hy die Lord Kyroo. By die eerste keer sal die Lord Kyroo vra vir 'n geveg. By die aanvaarding van sy uitdaging sal Riku die Lord Kyroo en sy leër van Chef Kyroos en Sir Kyroos in die gesig staar. As Riku nie binne 'n sekere tyd die Lord Kyroo verslaan nie, sal die Here Kyroo 'n soen na die speler blaas en terugtrek.

Sora sal dan die Lord Kyroo ontmoet by die Promontory in Prankster's Paradise, waar die Lord Kyroo hom dieselfde uitdaging sal bied. As Sora die lord Kyroo nie verslaan nie, sal die Lord Kyroo terugtrek na die Moonlight Wood in Simfonie van Sorcery, en wag vir Riku. As Riku hierdie keer nie die Lord Kyroo verslaan nie, sal dit weer onttrek, sy plek herhaal en weer en weer aan Sora en Riku uitdaag totdat hulle dit suksesvol verslaan en sy HP met elke ontmoeting laat afneem.

StrategieEdit

Nagmerrie

Die Lord Kyroo verskyn slegs as 'n generiese nagmerrie binne sekere Portals of in Snowgleam Wood, nadat die Sir Kyroos aan die voet van die Flowmotion-spoor naby die sneeuvlokkie-platforms verslaan het. Dit is 'n sterker weergawe van die Sir Kyroos, maar dit is steeds maklik om te verslaan. Die Lord Kyroo sal aangesteek word en begin paniekerig raak as Vuur-tipe opdragte gebruik word daarteen; Dit laat mens maklik om 'n aanval te druk.

'N Uitgawe van die Lord Kyroo wat soos 'n Seldsame Nagmerrie lyk, verskyn ook as 'n opsionele baas in 'n sidequest wat oor verskeie wêrelde strek. In plaas daarvan om uit 'n spesiale portaal te verskyn, word dit eers by die Nave (Riku se kant) gevind, waar dit uitgedaag kan word om te veg. Sodra die stryd begin, begin dit baie Chef Kyroos en Sir Kyroos oproep om dit te help verdedig. As die spelerkarakter die kamer tydens die geveg verlaat, sal die stryd herstel asof die Lord Kyroo nog nie uitgedaag is nie. As die Lord Kyroo nie binne sewentig sekondes verslaan word nie, sal dit 'n soen waai en hy vlug van die geveg. Daarna sal dit weer by die Promontory verskyn, dan by die Moonlight Wood, en dan weer by die Nave begin. Sy HP bly egter op dieselfde waarde tussen gevegte. Die Lord Kyroo sal die Lord Kyroo formule laat val wanneer dit verslaan word. Daarbenewens sal, ongeag die karakter wat die Lord Kyroo afwerk het, dit 'n HP Bonus ontvang. As hy deur Sora slaan word, sal sy maksimum HP met Riku's bind; Anders sal Riku se HP die van Sora oorskry.

Gees

Lord Kyroo is een van die meer kragtige geeste in die spel, want dit is in staat om te duik by teenstanders met Ribbit aanranding en kan soen op teikens om Verwar veroorsaak blaas. Dit fokus hoofsaaklik op Thunder magie, maar dit kan ook gooi Mini en Curaga, sodat dit 'n baie kragtige ondersteuning tipe partylid sowel wees. Sy vegpatrone is soortgelyk aan dié van Sir Kyroo en hy het dieselfde swakheid van vuur wat hom paniek maak wanneer hy verbrand word. Soos die ander twee Kyroos, kan Lord Kyroo ook na Sora of Riku se kant gou, om aanvalle en teenaanvalle op hulle te blokkeer.

VermoënsEdit

VermoëskoppelingEdit

Lord Kyroo se Prys lys
Icon Attack KHBBS
Blitz
Icon Attack KHBBS
Zantetsuken
Icon Attack KHBBS
Ars Arcanum
Icon Magic KHBBS
Triple Plasma
Stats Ability Icon KH3D
HP Boost
Stats Ability Icon KH3D
Thunder Boost
Stats Ability Icon KH3D
Thunder Boost
Stats Ability Icon KH3D
Cure Boost
Stats Ability Icon KH3D
Cure Boost
Stats Ability Icon KH3D
Attack Haste
Stats Ability Icon KH3D
Magic Haste
Stats Ability Icon KH3D
Attack Boost
Stats Ability Icon KH3D
Magic Boost
Stats Ability Icon KH3D
Defense Boost
Stats Ability Icon KH3D
Defender
Support Ability Icon KH3D
Combo Master

AanvalleEdit

Naam Element Vlak Ingesteldheid
W[1] P[1] E[1] SR[1]
Ribbit BladeThunder1
Ribbit StrikeThunder1
Ribbit SpikeThunder1
Ribbit TornadoThunder1
Ribbit AssaultThunder1
ElectrosphereThunder1
Princely SmoochPhysical1
ThunderThunder1
Thundara15
Thundaga32
Cure1
Cura18
Curaga35
MiniNeutral30
SleepNeutral1
Sleepra14
Sleepga25
Protect5
Shell1
Haste13
Combo Assist20
Spirit Roar27

Naam Element Vlak Ingesteldheid
W[1] P[1] E[1] SR[1]
Ribbit ComboThunder125%30%35%15%
Ribbit TornadoThunder130%10%30%30%
Ribbit AssaultThunder1 30%5%30%
ElectrosphereThunder115% 15%
ThunderThunder120%10%15%
Thundara15
Thundaga32
Cure1 10%5%10%
Cura18
Curaga35
MiniNeutral30 10%10%
SleepNeutral110%
Sleepra14
Sleepga25
ThundagaThunder1Gevorderde opdrag

Formules vir die sinteseEdit

Die Lord Kyroo formule word verkry nadat die Lord Kyroo verslaan is. Die Lord Kyroo kan geskep word deur vier verskillende formules.

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 Ingestelheid: W=Warmonger, P=Populist, E=Empiricist, SR=Selfless Ruler

Eksterne skakelsEdit