Kingdom Hearts wiki
Advertisement
latest?cb=20130731205729&path-prefix=de Artikel Status: Hierdie artikel is Onder Konstruksie.

(In progress)
Hierdie artikel is geredigeer deur Pain88Message. (Time stamp: 2.Aug 2021)
Voeg bekende inligting van Lightning Angler by die artikel.

User Pain88 (Sandra Ws) Porträt.jpg

Lightning Angler

Kingdom Hearts III
A piscine horror lurking beneath the crystal waves of The Caribbean.

A glutton for the greedy, it lures prey in by posing as a treasure chest. An unusual adaptation, but it sure worked on Sora...

Location HP Strength Defense EXP
The Caribbean 1600 48 24 0
Physical Fire Blizzard Thunder Water
×1.0 ×1.0 ×1.0 ×0.5 ×1.0
Aero Dark Neutral Rapid-fire
×1.0 ×1.0 ×1.0 ×0.5
Freeze Electrify Stun Hunny
Reaction
Endurance
Revenge
Value
Attraction
Magnification
Damage
Limit
16

Rewards
Sora: Thundaga
World(s)
The Caribbean

'N Lightning Angler (in afrikaans: Weerlig Hengelaar) is 'n Embleem hartlose wat in Kingdom Hearts III voorkom. Hy is 'n baas teenstander vir Sora in die wêreld die Karibiese.

Voorkoms[]

Die Weerlig Hengelaar is 'n elektriese hartlose met die voorkoms van 'n Lophiiformes vis met n Hengelvis. Dit is blou, het elektrisiteit versprei as 'n patroon oor die liggaam en snorre met 'n flits aan die einde. Saam met dit, aan die einde van sy stert, het dit wat lyk soos 'n seerowerskuit se wiel en ander seerower toebehore soos hake en ankers in die ontwerp. Die akwatiese Heartless het blou, spitse tande met 'n hartlose embleem op die kop.

Storielyn[]

Kingdom Hearts III[]

Terwyl Sora, Donald en Goofy 'n onderwater grotstelsel ondersoek in die soeke na 'n nuwe skip, sien Sora 'n skatkis onderaan 'n oop gebied, met twee gloeiende stukke "kelp" langsaan. Ten spyte van Donald se skeptisisme, probeer Sora dit oopmaak met die sleutelslep en verander die weerlig hengelaar wat die buit aangetref het. Dit spruit op en sluk Sora, maar spoeg hom dadelik uit as gevolg van die Keyblade hom seergemaak.

Wanneer dit verslaan word, tref dit die muur van die kamer en wys 'n nuwe manier vorentoe in die grot.

Strategie[]

Hierdie afdeling van die artikel is 'n Saadjie. Jy kan help deur dit uit te brei..Blue Rhapsody KHCOM.png

Videos[]

Lightning Angler—Kingdom Hearts III

Eksterne skakels[]